Hebben kortingscodes een plek op het forum?

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Goedeavond!

Ik ben van nature een echte koopjesjager en kom dan ook regelmatig kortingscodes tegen. (Voorbeeld: 25€ korting bij besteding van 150€ bij Toolstation momenteel). Is er een plek op het forum waar dit soort tips thuis horen? Het Marktplein?
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Haha hier de code: DEM659K

Ik heb niet altijd een beeld van alle acties, mogelijk is het forum daar wel een goede plek voor?

Ik kwam ook deze actie tegen voor een gratis accu bij aankoop van DeWalt accu gereedschap:
Koop een deelnemend product. Herkenbaar aan de productsticker in het artikel.
U ontvangt een gratis accu bij elke machine of set met een minimaal factuurbedrag van €100,- (excl. BTW) per stuk (bedrag op de bon/factuur geldt).


Nog een actie: spaanplaatschroevenactie. Bij aanschaf spaanplaatschroeven krijg je bepaalde dewalt actiepakketten/apparaten gratis.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Marijn en Rdl

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
393
113
Zuidoost Brabant
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Mogelijk mooie aanbieding voor in de werkplaats: Parkside nat/droog zuiger voor 3 tientjes. Nu ook gratis bezorging van 30€ besteding. Aanbieding tm 0:00 vandaag
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar Makita rails (1500mm) en bijbehorende koppelstrips:

Via Hornbach laagsteprijsgarantie:
1500mm: normaal 69,95: MAKITA Geleiderail voor invalzaag 150 cm kopen! | HORNBACH
Bij Gereedschapscentrum kost deze 42,59, daarom 38,33€ bij Hornbach

De koppelstrips kosten normaal 27,95 bij Hornbach.
Bij Toolnation kosten deze momenteel 12,09€: 198885-7 Koppelstrip 2 stuks
Daarom nu 10,88€ bij Hornbach.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Taab en antwerpenpjvan

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Helaas. Krijg net een mail van Werkzeugstore dat het een systeemfout betrof en ze de orders niet gaan uitleveren maar het geld terugstorten :(
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Heb je een bevestiging gehad van de juiste prijs?

Is een product dat je in de winkel kocht of online bestelde volgens de verkoper fout geprijsd? En wil de verkoper je het alleen voor een hogere prijs verkopen? Als je niet kon weten dat de prijs onjuist was, dan is de koop rechtsgeldig. Je moet het product dan voor de lagere prijs krijgen.
Dit is wettelijk geregeld in de EU.
Recht hebben en recht krijgen zijn verschillende dingen. En ja kon je weten dat de prijs onjuist is?
Ik als oud gereedschapshandelaar kom daar niet mee weg. Dat kan voor jou anders liggen.
Ik zou als handelaar op de blaren zitten en uitleveren.
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
In de Duitse tekst werd wel direct verwezen naar bepaalde (Europese) wetsartikelen. Er stond ook bij dat ze deze tekst verplicht moesten sturen.
60% korting is voor mij nog geen prijs die onrealistisch is.
Nu even de vraag of ze de (niet heel veel goedkopere) geleiderail wel gaan leveren en of ik verzendkosten moet betalen.
Had extra dingen besteld 'omdat ik toch al verzendkosten betaalde'.
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
85
60
Nijmegen
Starrett C33MH-300 op amazon.de voor eur 140,58
Is dat een leuke prijs? Ik kijk al een tijdje op finetools.de maar daar is die niet leverbaar denk ik want ik zie geen prijs.
 

Champ

Actieve deelnemer
25 feb 2023
64
15
Nederland
Ik wil een Festool TS 60 bestellen. Waar is die momenteel het goedkoopst?
Of iemand nog een mooie kortingscode gevonden?
 

Champ

Actieve deelnemer
25 feb 2023
64
15
Nederland
Zit er toevallig eentje bij met gespreid betalen (zonder extra rente) of hebben ze dat soort diensten in Duitsland niet?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.