Hier echt niet bestellen, te veel rode vlaggen:50 % korting op diverse Festool gereedschappen...
Actie geldig tot 8-6-2023
Festool KS 120 REB KAPEX Afkortzaag - 1600W - 260mm | Gereedschapheelal
Standaard meegeleverd 1x HW universeel zaagblad W601x Zwaaihaak1x Werkstukklem1x Inbussleutel SW 6 Bijzondere kenmerken Extra klasse tot in het detail.Sterke punten en voordelende tweevoudig kogelgelagerde dubbele geleidekolom voor nauwkeurig werkendubbellijn-laser voor een exacte markering van...www.gereedschapheelal.nl
Ik hou van koopjes, dit lijkt te mooi om waar te zijn, opgepast zou ik zeggen.50 % korting op diverse Festool gereedschappen...
Actie geldig tot 8-6-2023
Festool KS 120 REB KAPEX Afkortzaag - 1600W - 260mm | Gereedschapheelal
Standaard meegeleverd 1x HW universeel zaagblad W601x Zwaaihaak1x Werkstukklem1x Inbussleutel SW 6 Bijzondere kenmerken Extra klasse tot in het detail.Sterke punten en voordelende tweevoudig kogelgelagerde dubbele geleidekolom voor nauwkeurig werkendubbellijn-laser voor een exacte markering van...www.gereedschapheelal.nl
Heb niets met deze website te maken... Heb zelf wat besteld.Dit is ook z'n eerste bericht....
Hoe wantrouwig kun je zijn... Maar ga m'n usernaam weer eer aan doen; Read only
Dan hoop ik voor je dat je met creditcard of Paypal hebt betaald, anders ben je waarschijnlijk je geld kwijt…Heb niets met deze website te maken... Heb zelf wat besteld.
En dat is je eerste bericht hier?Heb niets met deze website te maken... Heb zelf wat besteld.
In dit geval kom je dan waarschijnlijk voor een lege woning te staan, het adres behorend bij de kvk registratie staat volgens mij nml te huur.Het blijft in zo geval zelf ophalen op lokatie
Volgens mij is de nederlandse importeur van starret ermee gestopt. Baptist had ze niet meer. Ik ben erg tevreden over mijn kleine starret haak.