Hammer A3-31 met SilentPower op Marktplaats

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.765
421
Mijn bod is geaccepteerd.
Nu nog transport regelen en een 400V aansluiting laten aanleggen :p
Ga je geen spijt van krijgen. Hopelijk rond of richting de 2750€. Belangrijke tip voor het transport: zeker niét heffen aan de vlaktafels. Persoonlijk vind ik een hoogheffende palletwagen nog altijd de beste manier om die dingen op een aanhangwagen of in een laadbak te hijsen. Te huur bij verschillende bedrijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
346
169
Boxtel, Noord-Brabant
Bedankt allemaal!
We zijn uitgekomen op een mooi rond bedrag van 2500€.
Nu even de lease auto stoelendans doen met collega’s om een auto met trekhaak te organiseren 😛
Verkoper heeft een rupskraan met lepels dus het opladen zal geen probleem moeten zijn.
Het uitladen doe ik op dezelfde manier als de vorige keer: eiken tafelblad tegen de aanhanger aanzetten en machine op een pallet naar beneden laten glijden (geremd met spanbandjes vanaf de auto). Glijdt zo de werkplaats in 😁
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.843
1.038
Omgeving Eindhoven
Daar ga je een hele mooie machine aan hebben. Veel schaafplezier gewenst binnenkort!
Ik heb deze zelf ook, en geen moment spijt van.

Bij het opladen wel uitkijken, laat de machine niet aan de tafels optillen. Daar kunnen ze niet tegen.
Altijd onderaan oppakken, er zit een sleuf voor een palletwagen/vork, voor de andere vork moeten er een paar bouten in gaten worden gedraaid. Op YT is er ergens een filmpje van Felder over het assembleren van een vvd waar ze laten zien hoe je ‘m oppakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.