Ter overweging.
Een poos geleden was ik op zoek naar zoiets. Ik verwacht dat je een pin nailer bedoeld en niet perse een tacker. Misschien worden die termen door elkaar gebruikt. Bij een tacker denk ik eerder aan spijkers.
Als je wilt doen wat je in je vraag beschrijft (zo gebruik ik hem ook), koop dan niet te zwaar zou ik zeggen.
Ik had een voorkeur voor een Milwaukee
M12™ 23 Gauge Pin Nailer omdat ik van dat merk inmiddels een pompnageltang en een boor-/schroefmachientje heb. Bevalt goed (zij het dat het schroefmachientje een onhandigheidje bevat, maar dat terzijde.)
Destijds (2 jaar geleden) bleek dat ding niet in Nederland op de markt vanwege een veiligheidsissue. Nu lijkt die wel te koop te zijn. Daar zou je naar kunnen kijken.
Ik had geen haast en ineens kreeg ik de kans om goedkoop aan een Union pin nailer op lucht te komen en dat heb ik toen gedaan. Bevalt goed, lekker licht en werkt prettig. Daar moest toen wel een compressor bij. Misschien heb jij al wel een compressor. Timmerman Koos besprak op internet een Senco en daar kwam ik toen bij uit. Lekker klein allemaal.
Bekijk bijlage 157748