Volgens mij is het genoeg, als het niet direct werkt, om de browsergeschiedenis te legen, de cache heet het ook wel.Cookies weggooien, uit en weer inloggen en browser opnieuw starten deed het volgens mij voor mij.
jaap
Volgens mij is het genoeg, als het niet direct werkt, om de browsergeschiedenis te legen, de cache heet het ook wel.Cookies weggooien, uit en weer inloggen en browser opnieuw starten deed het volgens mij voor mij.
Hallo Sandra, dat hebben sinds 2 dagen. Ik zie het als een experiment, een test. Als je donatie doet, van minimaal 6 euro, dat is € 0,50 per maand, dan is het forum voor een jaar reclame vrij.Ik heb ook geen moeite om te betalen voor een reclamevrij forum en denk daarbij aan bedrag van €10,- tot €15,- per jaar. Nu ben ikzelf natuurlijk pas lid geworden hier en de laagdrempeligheid is ook belangrijk. Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar een versie met reclame voor niet-betalende leden en een reclamevrij forum voor betalende lijkt mij veruit de voorkeur hebben. Daarmee blijft het forum voor iedereen toegankelijk. Alleen is dat technisch haalbaar?
Sandra
U wordt gesponsord, krijgt subsidie, een gift of erfenis
Als stichting of vereniging kunt u te maken krijgen met sponsoring (bijvoorbeeld in de vorm van kleding), subsidies (bijvoorbeeld van de gemeente) en giften of een erfenis. Wat dat betekent voor de btw, vennootschapsbelasting en schenk- en erfbelasting leest u bij:
U krijgt een gift of erfenis
Een gift is een bijdrage uit vrijgevigheid. Er staat geen rechtstreekse tegenprestatie van u tegenover. Als u een gift krijgt, noemen we dit een schenking. Meer informatie over schenkingen en schenkbelasting leest u bij Schenken. Als u een erfenis krijgt, kan het zijn dat u erfbelasting moet betalen. Lees meer op Erven.
Gift en btw
Omdat u geen tegenprestatie levert voor een gift, hoeft u geen btw te betalen over giften. Misschien moet u wel schenkbelasting betalen.
goeie opmerkingmaar is hier geen sprake van een tegenprestatie in ruil voor een donatie (gift)? Anderszijds zullen Google-advertenties ook inkomsten zijn.
Er is inderdaad sprake van "leden" op dit forum, zie ook de link bovenaan.als lid
Zie in dit topic bericht #19reclame is opzich niet het grootste drama maar wel als ze echt door je beeld heen rammen ,, dan wordt het zeer vervelend.
beetje reclame is prima maar dit is echt vervelend... hoe komt het dat het daar voor niet of nouwlijks was? en nu komt er een leger op je af wat dit forum een stuk minder leuk is geworden,,
Hier hetzelfde. En nee.... ik wil beide niet aanschaffen.Ik zou graag willen doneren, maar ik heb geen paypal en ook geen creditcard. Is daar wat op te verzinnen?
Ha, ha, ja Joris daar lijkt het wel op. Maar vandaag is het pas zondag en al 2 vrije luier dagen achter de rug, dat is wel een dikke meevaller!Dan moet je afwassen bij Jaap, heb je geluk dat kerst net voorbij is.
Ben net even met de hond buiten geweest. Man wat een wind en regen. En het water staat echt hoog hier achter in de sloot. Wordt een hele dag binnen, een paar uurtjes laptop en vanmiddag maar in de schuur, geen straf!
in andere berichten lees ik dat paypal de enige methode zou zijn om een bijdrage te stortenBeste allemaal,
De reclame op het forum is voor een groot deel van de forummers een te storende factor. Wat ik ook tune, het is niet goed genoeg. Ik merk ook dat verschillende platformen zoals, pc's, laptops, tablets en telefoon met verschillende besturingssystemen en browsers ook verschillende resultaten geven. En jullie opmerkingen neem ik zeer ter harte.
De komende dagen wil ik graag onderzoeken hoe we een versie van het forum kunnen maken die vrij is van de google reclame. Wat zouden jullie een redelijke oplossing vinden om dit te realiseren?
jaap