Een droom komt uit.....

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.364
85
Amsterdam
TOPPIE !!!!
Denk dat ik snel effe langskom heb momenteel effe geen cent te makken dus is het veilig om te komen kijken wat je tenslotte niet hebt kun je ook niet uitgeven , toch
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
@rendew : je bent altijd welkom maar dat wist je al he!!

@dehaan : toen jij er was miste het raam inderdaad nog , langzaam maar zeker komt er schot in de zaak
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
Gisteren kwam ik de loods binnen en daar keek ik ineens tegen een tafel aan.......

IMG_5752.jpg

Nu nog even de afwerking en dan hebben we een fijne kantinetafel!!

IMG_5748.jpg
Daarna nog even de laatste houtaanwinsten naar de zolder gehaald : padoek, mahonie en esdoorn
 

jury

Actieve deelnemer
12 jun 2010
38
0
54
Lopik
Dat ziet er allemaal mooi uit Rick ,ik vind het fantastisch om te zien hoe iemand zijn droom kan waarmaken.
Als ik een keer in de buurt ben kom ik zeker even bij je langs om naar al dat moois te kijken.(hoop dat het bij kijken blijft)
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.643
213
48
zwolle
www.masave.nl
Ach....je stapt gewoon zaterdagochtend om 8 uur in de auto, de meesten zijn dan zeker om 10 uur in Zwolle. Daar sta ik klaar met koffie.....Om 12 uur ga je dan weer terug naar huis(eventueel met hout...zonder mag ook natuurlijk)...Probleem opgelost
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
37
www.arstorno.nl
Audiëntie in Zwolle.
Zo rond 12.00 uur werd ik in het houtheiligdom te Zwolle ontvangen door Rick. Inderdaad met koffie en overal bedrijvigheid: de meubelmakerwerkplaats, een muziekstudio in wording en natuurlijk de houtopslag.
Met ware doodsverachting besteeg ik de vervanger van een nog te plaatsen trap en kwam in hoger sferen. Tientallen soorten en maten geschaafd hout - van naam en prijs voorzien. Daarnaast stapels inlands en Amerikaans hout, die nog wachten op een eerste behandeling.
Een eldorado voor de kleine houtbewerker. Echt een plek om mooi hout uit te zoeken voor het project dat je altijd al wilde uitvoeren.
En buiten 10 - 15 kub.meter hout in soorten en maten onder plastic kleden. Prachtig plataan gereserveerd. Haal ik later wel. Met name ook voor houtdraaiers en beeldhouwers bijzondere houtsoorten in handzame maten en prettige prijzen. Het is duidelijk: hier koopt de hobbyïst en (meubel)kunstenaar het hout waar hij/zij direct mee aan de slag kan.
O ja Rick, bedankt voor de koffie.
vr.gr. Jan Pranger.
 

patrickbendijk

Nieuw lid
16 mei 2012
16
0
Zwolle
@ Rick,
Na lange tijd verminderd actief op de site maak ik er nu weer bewust tijd voor. Zie ik opeens dat ik voor mooi hout niet meer naar Arnhem hoef te rijden maar gewoon in Zwolle terecht kan. Dat maakt de drempel lager ;-)
Ik kom graag een keer langs (aan) om te kijken. Adres is hetzelfde als die op je houtsite staat? "Bezoekuren"?

ps: mijn versie van jouw optic illusion bord is eindelijk af, ik zal de foto's binnenkort eens plaatsen.

Groet,
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
@JanP : Ik vond het ook erg leuk dat je er was. Goed om weer eens bij te praten.

@Patrick : Je bent meer dan welkom, het is handig om even een berichtje te sturen wanneer je langs wil komen. Zaterdagochtend lukt meestal wel.
 

joris

Nieuw lid
4 dec 2011
9
0
Heb het iedere om op zaterdag 6april richting Zwolle THE komen als het Rick uitkomt
Misschien is er iemand die vanuit Zeeland die mee wil rijden
Als er iemand interesse heb hoor ik het wel

Mvg Joris
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.