Ik ben niet jaloers van aard....maar als ik dit zie ben ik het desondanks toch wel! Ik moet namelijk mijn houtactiviteiten in een qua afmetingen vergelijkbare garage delen met een paar fietsen e.d. Bovendien moest ik er van mijn vrouw zonodig een kast in maken voor wat huishoudelijke apparaten zoals stofzuiger en in "mijn" garage staat ook een vriezer...pffff. Dat soort dingen moet ik allemaal tolereren om verder lekker mijn gang te kunnen gaan. En dan moest ik de garage ook nog zodanig inrichten dat in geval van een volgende ijstijd de auto ook nog binnen zou kunnen staan. En ik mag het ook niet teveel 'bevuilen', dus om stof (en daarmee ruzie) zoveel mogelijk te vermijden zaag en frees ik buiten onder een afdak wat weer inhoudt dat mijn spullen allemaal verplaatsbaar moeten zijn.
Kortom ik heb het eigenlijk best heel zwaar......Het is dan ook met een grote mate van jaloezie dat ik naar deze prachtige ruimte kijk.
Ziet er allemaal superstrak uit, lekker licht, en overzichtelijk, super gemaakt! Mijn complimenten! Moet een genot zijn om in zo'n prachtigr ruimte te werken waar alles zijn vaste plaats heeft. Echt heel mooi!