Toevallig vandaag weer het e.e.a. gedaan
Ik moet eerlijk bekennen dat soms mijn projecten 'help mijn man is een kl....r' gehalte hebben, ik begin er aan en bij 90% komt het ff stil te liggen en dan begin soms ook wat nieuws, niet altijd slim....maargoed, zo kan je nog eens wisselen
De muren waren aan 1 kant nog niet dicht, de bovenste strook moest er nog in
Nu keek ik eens om mij heen en viel het me op hoeveel troep er stond van dingen gewoon 'even' afgemaakt moesten worden
2 vliegen in 1 klap, project af en rommel opgeruimt
Dus...vandaag de stukken hout die er stonden om deze muren dicht te maken op maakt gezaagd en allen gemonteerd
Morgen of zondag even de roller er langs halen en dan kunnen de groene afwerklijsten er tegen aan geniet worden
Volgende is dan het mdf dat er staat op maat zagen (plinten voor dochterlief naar kamer) dan is dat ook opgeruimd
Ondertussen ben ik een rek aan het maken voor de Bessey lijmklemmen, enige nadeel is dat er al 2x een stuk is uitgebroken
Ik maak dit van een stuk steigerplank dat ik nog had liggen maar dat breekt makkelijk
nu is mijn idee om het van achteren in te boren en dan lange schroeven op elke drager te boren, dan breekt het niet meer en je ziet er niks van
Sorry....foto's volgen, telefoon was leeg