Snelheid: da's afhankelijk van wat je doet. Iig in t2laser. Als je vectoren doet (zeg: teksten met ingebouwde lettertypen), waarbij de laser alleen lijnen hoeft te trekken gaat het 'razendsnel'. Maak je rasterafbeeldingen (wat je met eigen logo's meestal zal doen), dan kost het inderdaad wel even.Wat me opviel is dat het minder snel is dan je zou denken en afzuiging van de rook is ook wel aan te bevelen, zeker als je grotere stukken gaat laseren.
Benieuwd naar je ervaringen. Ben zelf wat aan het kijken maar aanschaf moet nog even wachten, nog geen plek voor.Heb me de Neje Master2 van 30 Watt besteld via Banggood.
Ben benieuwd naar het resultaat voor het graveren.
Ik heb deze maandag ook besteld. Ben benieuwd of het een beetje werkt.Heb me de Neje Master2 van 30 Watt besteld via Banggood.
Ben benieuwd naar het resultaat voor het graveren.
Ik vind dat een handgemaakt product er onder lijd als er een stempel op staat, gemaakt met laser of brandijzer staat gelijk IMO.
Stempel op een schilderstuk ??? .... of een signature ???
Hou ons op de hoogte, zelfde situatie hierHeb de mijne vandaag ontvangen.
Gezien het feit dat ik hem met mijn ipad wil gebruiken, liep ik al direct tegen het probleem op dat je niets zelf kunt ingeven, maar de tekeningen in de app moet gebruiken. Jammer
Nog maar eens kijken wat er via de macbook air kan.
Je kan gewoon foto’s selecterrn uit je foto bibliotheek. Ik open bv simpel een notepad of google doc, Dan mask ik wat ik wil, ik maak een screenshot en daarmee staat het in mijn foto bibliotheek.Heb de mijne vandaag ontvangen.
Gezien het feit dat ik hem met mijn ipad wil gebruiken, liep ik al direct tegen het probleem op dat je niets zelf kunt ingeven, maar de tekeningen in de app moet gebruiken. Jammer
Nog maar eens kijken wat er via de macbook air kan.
Volgens mij werkt dat niet met de wireless app versie.Je kan gewoon foto’s selecterrn uit je foto bibliotheek. Ik open bv simpel een notepad of google doc, Dan mask ik wat ik wil, ik maak een screenshot en daarmee staat het in mijn foto bibliotheek.
Dat is precies wat ik doe met de wireless app. Dus ik ben heel zeker dat het werktVolgens mij werkt dat niet met de wireless app versie.
Vreemd, ik zie alleen keuze van plaatjes welke er in de app staan, verder niets.Dat is precies wat ik doe met de wireless app. Dus ik ben heel zeker dat het werkt![]()