@nerflander : Super !!
Komende donderdag ga ik gezellig op bezoek bij forumlid Nerflander. Hij bood buitengewoon vriendelijk aan om zijn schuurmachine te demonstreren....
De open dag is bijna een week geleden. Het lichaam begint zich langzaam maar zeker weer een beetje te herstellen. Veel tijd gehad om na te denken over projecten die ik nog ga maken. Gisteren vroeg forumlid Rendew wanneer ik weer een eigen projectje ga starten. Dat was een goede vraag. Momenteel heb ik even geen behoefte aan "eigen"projecten. Soms heb je van die perioden. Gelukkig heb ik wel veel toffe opdrachten waar ik volledig mijn eigen smaak in mag verwerken. Pepermolens en snijplanken !! Waar ik geen voorstander ben van grote serie's heb ik toch een paar van deze klussen aangenomen voor de komende zomer. Samen met GAV en mijn goede vriend Ronald (blub voor intimi) gaan we een boel brood/serveerplanken maken. Ik heb een aantal dingen op het oog en die vragen om wat meer financiele ruimte..hahaha... Dan is dit wel leuk voor een keer. Verder staat er iets met metalen onderstellen aan te komen...daarover later meer..
Deze foto kreeg ik van de klant. 15 verschillende gerechten komen op dit plankje. De uitsparing voor het sausbakje moest toch iets groter worden. Volgens mij had ik wel 5 keer gevraagd of hij de maat zeker wist..
Aan t einde bepaalt toch de klant hoe t wordt he... De volgende serie wordt dus iets anders. We hadden het over een serie van 2000 maar dat heb ik weten terug te brengen tot serie's van 50-100 stuks...Dan blijft het een beetje overzichtelijk.
Tijdens de open dag heb ik dit mooie mes gekregen....er stond zelfs MASAVE in gelaserd....tof he !!
Een deel van de bestellingen....
Hier zit t defect... Klant vroeg of de plank vrij was van foutjes....
Een andere klant stuurde deze foto....druk bezig met zijn gitaar...Mooi om te zien wat een ieder maakt van hout
Even een foto van de collega's....gisteren heerlijk in de zon gezeten om koffie te drinken
Fijn weekend allemaal !!