Blog : Mijn belevenissen in houtland

• Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.467
0
44
zwolle
www.masave.nl
Jippie !!!!

Vrijdag komt de nieuwe afzuiginstallatie. Daar heb ik enorm naar uitgekeken. Nooit geen zakken meer wisselen. ;) Het is een afzuiging met doorblaasunit. Buiten komt er een container te staan waar straks al het zaagsel in komt. Als deze vol is wordt hij gewisseld. Dat gaat ons veel stof binnen schelen en veel tijd besparen. Gelukkig komt mijn goede vriend Marco vrijdag helpen omdat we ook een gat moeten maken in de voorkant van het gebouw.

Donderdagmiddag ga ik dus alvast ruimte maken zodat we vrijdag gelijk kunnen starten.

Straks richting werkplaats om een tafel en salontafel te maken uit eik. Vanmiddag komt Sam helpen om alle bestellingen in te pakken. Samenwerken met je kinderen is echt leuk en wordt steeds leuker vind ik zelf.

20200501_082301.jpg

Mooi stukje Ziricote he....deze is al onderweg naar de klant maar heb nog vele vergelijkbare stukken liggen. Daar ga ik vanmiddag mee bezig.

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.467
0
44
zwolle
www.masave.nl
De nieuwe stofafzuiginstallatie werkt!!! Wow, wat een power. En het idee dat we geen zakken meer hoeven te wisselen staat mij enorm aan. Vanmorgen 2 uur hout geschaafd...normaal zouden we dan 6 a 8 zakken vol hebben en nu alles direct in de container. Heerlijk!!

We hebben een mogelijkheid om klanten ook te helpen met hun zaagsel. Er is 1 punt waar we makkelijk zaagsel kunnen opzuigen. Zaagsel moet schoon zijn en droog. Het kwijtraken van je afval is altijd lastig , denk dat we nu daar ook wat mee kunnen helpen. Deze week komen de eerste 8 zakken onze kant al op.

Zal straks even wat foto's maken.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.