@emilio : probeer ik je vandaag even te appen
De tijd vliegt werkelijk voorbij. Afgelopen zaterdagochtend was het weer een gezellig geheel. Veel uiteenlopende bezoekers : van olijfhout voor tapasplanken tot aan 1e keuze eikenhout voor een gereedschapskast. Vooral deze laatste is voor mij wel extra bijzonder. Van deze bezoeker heb ik namelijk de afgelopen jaren bijzonder veel geleerd wat ik eigenlijk dagelijks nog steeds gebruik. Bedankt !!
Dit belooft ook weer een boeiende week te gaan worden. Er zijn wat tafelbladen besteld (groot en klein) , wat aparte wandplanken en natuurlijk de reguliere orders zoals hout voor allerlei projecten.
Wat mij vooral opvalt is dat er steeds meer mensen komen die een volledig afgewerkt product willen hebben. Daar heb ik eens een week goed over nagedacht want dat betekent nogal wat voor de interne planning. Voorheen moesten mensen dus zelf alles afwerken met olie of lak. Vanaf Zaterdag is er ook de optie dat wij dat hier al doen. We hebben namelijk al een ruimte ingericht als "hars/epoxy/lak" ruimte(wij verhuren namelijk een deel van de ruimte)....tja....daar kan dan net zo makkelijk eaa extra bij in. Als je dan toch bezig bent is het vaak net zo makkelijk om nog een blad extra te doen. Bijzondere ontwikkeling he , had ik zelf nooit aan gedacht maar er is veel vraag en weinig aanbod helaas. Dan doen we het gewoon zelf
Koffie is bijna op, ik ga aan de slag. Er staan een aantal bezoekjes gepland : hout voor tafels , hout voor gitaar, hout voor houtsnijwerk..... Fijne dag allemaal !!