Deze had ik ook nog. Helaas is het brandapparaat zelf "verdwenen". Heeft iemand geleend en niet teruggebracht... Ik had weer een idee voor wat projectjes dus de stempel opgezocht en gelijk maar een apparaat besteld. Hopelijk kunnen we met een paar weken weer stempelen.
Vanmorgen heb ik hulp in de werkplaats. Mijn dochter komt helpen met opruimen en schoonmaken. Zij wilde graag wat geld sparen voor een nieuwe tablet en ik zocht hulp op de zaterdagochtend. Ik kan niet zeggen dat ze momenteel staat te stuiteren van geluk maar hopelijk trekken die donkere wolken straks voorbij.
En laten we mijn zoon Sam niet vergeten. Hij grijpt ook elk moment aan om mee te gaan naar de werkplaats. " Ik ga jou helpen Papa !!!".... Soms gaan we inderdaad iets doen maar vaak gaan we ook gewoon samen iets bouwen voor zijn playmobielstad. De volgende op de lijst is een theater... "met tafeltjes en bankjes enzo Pap !!" Tof he !!
Het blijft zoeken naar een goede balans tussen arbeid en rust. Meestal probeer ik in de ochtend even wat te doen, dan tijd voor een paar uur rust en dan dient het middagprogramma zich aan. Gelukkig heb ik goede hulp in de werkplaats door de week, een goede vriend is goud waard he !! Hij heeft momenteel wat tijd over en helpt mij enorm met de werkplaats. Er is nog veel te doen om alles zo te krijgen zoals we willen. Ho....het is tijd, ik moet op de fiets !!
Fijn weekend allemaal en misschien tot straks