Bedankt @sirjacobs
Wat een week !!! Waar te beginnen ? Nou...maandag dan gewoon maar....
He...da's een grote aanhanger.....
Die's ook best groot..... Allemaal voor hier ? Ja, roept de chauffeur....en grijnst enorm.
Op de aanhanger lag de afzuiger...wow...wat een ding...Hier in de werkplaats oogt hij vele malen groter dan bij de leverancier...hahaha
Daar staat nog zo'n ding waarvan ik de maat ietwat had verandert in mijn hoofd..... Formaatzaag met lange roltafel.... Had ik eigenlijk pas in de zomer willen aanschaffen maar we kwamen hem nu tegen.....
Even later stond alles binnen...dat was wel een fijn gevoel..... Na wat schuif en trekwerk had alles een goede plek gevonden. Ik wilde graag wat ruimte om de machines heen en dat is zeker gelukt. De formaatzaag nam echt meer ruimte in dan gedacht, op de plaatsing heb ik geluisterd naar de monteurs..die doen dit dagelijks
T nadeel is wel dat het buizenstelsel aangepast moest worden dus ik ben snel in de auto gestapt om bij hun magazijn de ontbrekende spullen te halen.
Bij elke aansluiting een richeltje kit tegen het "suizen".....mmmm...had ik zelf niet aangedacht.... Het was al snel 16.30.... De resterende buizen hangen we dan zelf op...
De dag erna heb ik weinig gedaan....ff bijkomen want woensdag stond er ook weer veel op t programma
Stellingen !!!!! Daar kan mooi een deel van de houtvoorraad in...en dat ruimt weer lekker op.
Woensdag bleek dat de formaatzaag het toch niet goed deed....monteur erbij, bleek er een zekering ergens kapot te zijn.... Was snel gemaakt.....Echter merkte ik die middag dat er iets niet juist was aan de zaag... Zaagblad draait achteruit..Da's verdomd lastig zagen... Ook had ik vragen over andere functie's van dit mooie stuk gereedschap. Donderdag 6.50 stond de monteur er.....en ik ook...enigzins duf.... Probleem was snel opgelost, alle functie's getest en het werkt... Da's mooi want op 11.00 kwam er een half pak underlayment platen die gezaagd moeten worden.
Dit kaartje kreeg ik van een hele goede vriend en zijn gezin....heeft een ereplaats in de kantine....
Ik heb nog meer te schrijven maar ik word zo van de laptop af geknikkerd door mijn kinderen...tja....zo gaat dat soms....wordt vervolgd....