Jippie...gisteren de eerste officiele levering gehad in de nieuwe werkplaats... Tof van de huidige huurder dat wij al eerder een plekje konden krijgen...
En nummer 2 : Niet altijd nodig maar je kan er niet zonder !!!
30 december hebben we de overdracht....er moet nog wel wat leeggeruimd worden door huidige huurder
De andere zijde staat nog voller...
Had ik deze al laten zien ? Ons nieuwe naambord voor aan de geven , gemaakt door een bedrijf aan wie wij normaal hout leveren. Eerst dacht ik aan een houten bord maar dat werd qua tijd wat lastig....daarom dit forex bord.... #blijmee
Straks even naar de werkplaats met goede vriend GAV . Hij wilde nog een salontafel maken en daarmee help ik graag natuurlijk. Verder nog even een beetje opruimen en een aantal planken kersenhout verwerken. Verder komen er nog 2 klanten langs om hout te halen. Wordt weer een mooie ochtend.
De zaterdagochtend-houtwinkel-is-geopend-actie gaan we vanaf 1 februari weer invoeren in de nieuwe werkplaats, daar kan ik me enorm op verheugen. Gezellig een ochtendje met andere houtbewerkers, beetje hout kijken, koffie drinken, ideeen uitwisselen, meer hout en koffie....yep....Daar word ik gelukkig van.....
Oh ja, mocht er iemand veel verstand hebben van grote roldeuren stuur dan aub even een pb'tje. Heb eigenlijk wat advies nodig over het schoonmaken en onderhoud van onze roldeur..T is me nogal een beste namelijk...5 meter breed...haha...