Ok, ik vond deze.Als je even online zoekt kan je nog een Gedore oudere digitale versie vinden onder de 50 euro.
Dan heb je iets goeds zonder dat je de hoofdprijs betaalt.
Heb je een pb gestuurd.Praktische optie: ik woon in de buurt en wil wel aan wippen zodat je hem kunt uitproberen en vergelijken. Laat maar weten of je dat wat lijkt.
Als ik één stuk gereedschap zou redden bij brand, is het mijn Mitutoyo schuifmaat met mijn naam er in gegraveerd die tot de verplichte persoonlijke uitrusting behoorde in de technische school. Ik heb er nog twee andere, maar die zijn ondergeschikt.Maakt wat los dit onderwerp. Bedankt voor alle reacties en adviezen.
Deze zou ik zelf eerder voor kiezen.Ok, ik vond deze.
Op een houtbewerkersforum doen we natuurlijk gewoon eiken, heel logisch(20 graden is de eik temperatuur)
Een dradenteller is altijd handig in de werkplaats.Ik kan analoge aflezen, maar met slechter wordend zicht [...]
Ik heb die wiha digitale op het werk gekocht en ben niet onder de indruk. Heb er weinig mee gemeten maar het voelt erg plastic-ig aan. Mogelijk werkt het prima, maar het apparaat straalt geen kwaliteit uit.Een digitale is handig afmeten, volgens mij is een schuifmaat met klok ook een stuk makkelijker aflezen en heeft geen batterij. Helaas zijn ze vrijwel even duur als een digitale met batterij.
Ik zie dat Wiha (en Shinwa via Fine Tools) ook een kunststof uitvoering heeft die lang niet zo precies is, maar waarschijnlijk precies genoeg voor houtbewerking en verschillende klusjes in het huis. Voordeel van kunststof is dat het niet je werkstukken beschadigd: Wiha Klokschuifmaat dialMax ESD aflezing 0,1 mm 4112, WH31439
Bedankt voor het aanbod, maar dat is inderdaad niet nodig.Zal ik er eentje ophalen bij Gedore , zit hier vlak bij .
Haha , helaas werkt het niet zo .
Succes met zoeken , groeten Willem .
Da's ook werkelijk geen geld hoewel ik dit nu niet onder de € 8,00 vind.
Als je zoekt op Gedore schuifmaat 711, zie je enorme prijsverschillen. Wel oppassen maar tegelijk kun je goed spul voor een redelijke prijs vinden.Deze zou ik zelf eerder voor kiezen.
Ik was misschien niet duidelijk. Ik vond ze voor rond de €50,00, maar ook boven de €100,00. Die €50,00 vond ik de redelijke prijs voor deze kwaliteit. (D.w.z. ik verwacht kwaliteit van Gedore.)Als je zoekt op Gedore schuifmaat 711, zie je enorme prijsverschillen. Wel oppassen maar tegelijk kun je goed spul voor een redelijke prijs vinden.