Ik durf bijna niet meer te reageren!
Of zal ik me eerst opnieuw moeten voorstellen?
Dat er in ruim 10 jaar tijd heel wat kan gebeuren hoef ik de meesten van jullie niet uit te leggen, Ik ben in die tijd een lieve vrouw, huis, 2 fantastische kinderen rijker geworden, maar toch ook mijn hobby voor een groot gedeelte uit het oog verloren.
Vlak nadat ik de laatste post ergens hierboven heb geplaatst heb ik een overkapping gebouwd om de boot te stallen en tot voor kort niet meer aangeraakt!
Uiteraard liet het mij nooit los om mijn project uiteindelijk af te gaan maken, ik kan jullie melden dat ik een hele mooie nieuwe bedrijfshal daarvoor heb gevonden, ik heb nog wel flink wat voorbereiding te gaan om de boot hier helemaal in te kunnen gaan afronden.
hieronder stond de boot jaren uit het zicht van iedereen
zo kwam hij onder het zeil vandaan, het bouwzeil is in die jaren 1x vervangen omdat het verstikt was door weersinvloeden
Hierbij het nieuwe onderkomen voor de boot, tevens mijn nieuwe hobby werkplaats
Ook heb ik de banden van de trailer laten vervangen voor nieuwe, niet omdat ze versleten waren maar omdat ze ruim 10 jaar stil hebben gestaan
ik hoop jullie de komende tijd een beetje op de hoogte te houden van de vorderingen!