Zaagblad keuze Dewalt 7492

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.817
2.911
Heb je daar een vlakke buitenste flens voor? Of klem je gewoon de 30mm pas rand tegen het buitenste zaagblad?
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.502
889
70
Veldhoven
Heb je daar een vlakke buitenste flens voor? Of klem je gewoon de 30mm pas rand tegen het buitenste zaagblad?
Ik neem aan dat je reageert op mijn bericht.
Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om te kijken. Ik kan niet alles meer onthouden en de laatste keer dat ik de dado gebruikte was ook alweer een paar maanden terug. (Alzheimer light....)
Vanavond ben ik thuis en zal ik kijken.
 

jvdheuvel

Actieve deelnemer
10 jan 2021
59
11
Kale as is 5/8 ja.
Ik heb al een aantal jaren tot volle tevredenheid en trillingsvrij deze, met 5/8 asgat.
Ik heb de set gevonden. Dit is natuurlijk wel een set die uitgaat van inches ipv mm’s voor de breedte van de zaaggroef…. Gebruik je deze met de originele moer om alles vast te zetten?
 
Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.256
594
Moordrecht
Ik heb de set gevonden. Dit is natuurlijk wel een set die uitgaat van inches ipv mm’s voor de breedte van de zaaggroef…. Gebruik je deze met de originele moer om alles vast te zetten?
Er zitten over het algemeen voldoende spacers bij om bij je ideale maat te komen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.