Wat bedoel je met haaklatten Ewoud?
Het verplaatsbaar maken was in ieder geval wel de gedachte achter de sleutelgaten.
Inmiddels zitten de deurtjes er definitief in, 2 * in de lijnolie. Ook meer gereedschap opgehangen. Voor de tangen heb ik links en rechts een blokje op het achterste deel gelijmd met een dun stuk beuken ervoor langs zodat een sleuf ontstaat waar alle tangen makkelijk achterhaken. Mijn vijlen hebben gaten in de handvatten, ze hangen aan rondhout.
Ophanging van de schroevendraaiers ga ik, denk ik, nog aanpassen. Nu moet ik ze omhoog tillen om ze uit de gaten te halen, dan zit ander gereedschap wat in de weg. Denk dat ik die gaten nog naar voor uitzaag, allemaal sleuven, eruit vallen doen ze toch niet.
Onder het blad heb ik mooi wat ruimte voor een paar stukken multiplex voor bescherming van het blad. Heb daar wel en dubbel gevoel over maar ja, eerst maar wat zuinig met het blad.
3 lades zitten vol met verschillende maten bakjes voor alle spijkers, schroeven enzovoort, heb ik al veel gemak van, overzichtelijk.
Beetje lang verhaal, post nog wel meer foto's.
Had ook bedacht om dezelfde sleutelgaten aan de achterzijde van de deurtjes te maken maar voorlopig zie ik daar vanaf. Deuren zijn sterk genoeg, dat is het punt niet. Vind het nog wat jammer en denk dat het niet nodig is. kan op de achterwand ook nog in de diepte werken.