verrotte gootklossen in huis van 1910 nieuw maken

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.801
3.710
Gaanderen
Ik ben niet zo'n voorstander van de zelfklevende variant. Met name voor lastige hoeken en waar je moeilijk bij komt. Het plakt ook aan de achterzijde van de beschermfolie. Ik heb er vandaag en gisteren behoorlijk mee lopen te klooien. 5 meter strak en dan gaat het mis in de hoek. Nog 20 meter te doen.maar dat wordt volgend jaar.

Laatst bewerkt:

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.918
1.300
Riemst
Die loodband is uiteraard tijdelijke herstelling in afwachting van een volledige renovatie van het zinkwerk. Anderzijds zijn de reparaties die ik met die band gedaan heb ook redelijk definitief. Eentje bij mijn moeder houdt al vele jaren.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.801
3.710
Gaanderen
Die loodband is uiteraard tijdelijke herstelling in afwachting van een volledige renovatie van het zinkwerk. Anderzijds zijn de reparaties die ik met die band gedaan heb ook redelijk definitief. Eentje bij mijn moeder houdt al vele jaren.
Bij ons op het woonhuis boven de zaak hielden ze de soldeernaden zeker 15 jaar lekvrij,

• Leuk
Waarderingen: mathieu

GijsbertTw

Actieve deelnemer
10 nov 2021
32
43
Klimmen
Hallo allemaal,

Vandaag nummer 3 afgewerkt. Nog even wat menie op de kont en dan kan hij onder de goot. Ik zag wel op tegen de afschuiningen en rondingen op de kop, maar het viel gelukkig mee. In ieder geval ben ik er tevreden mee en ik heb veel geleerd.

Op de foto's zag ik dat de overgang tussen de voorzijden en de afgeronde buik een beetje raar liep, dus die nog even bijgewerkt met de schuurmachine.

groeten,

Gijsbert

IMG_7992.jpegIMG_7994.jpeg

IMG_7995.jpeg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.