#rantonIk plaats zelf ook heel weinig op het forum. Komt met name omdat het best veel tijd kost om foto's te maken, tekst erbij en daarna het plaatsen. Verder zijn de aantal reacties en views best beperkt dus dan vraag je je wel is af voor wie je het nu eigenlijk doet. Ik heb het idee dat er 10 jaar geleden er wel meer werd geplaatst en dat het nu toch een beetje stervende is maar (hopelijk) heb ik het mis.
Als je het voor de views doet, dan moet je het idd niet doen, ik denk dat dat tegelijkertijd hèt probleem is van deze tijd. Het is "stervende" omdat men vindt dat men te weinig aandacht krijgt. Voor wie doe je het? Voor die andere 30K leden, die er iets van zouden kunnen leren. Ik vind het persoonlijk jammer dat je niets plaatst, Lars, het maakt juist dat deze gemeenschap levend wordt gehouden en het individualisme geen hoogtij viert.
En zoveel tijd kost het nu ook weer niet, ff je telefoon tevoorschijn halen een een fotootje tussendoor maken kost hooguit 30 seconden en een post maken kost je 10 minuten. Ik tik altijd de tekst op de laptop (want kan veel sneller tikken op een toetsenbord, plaats de boel, open daarna het forum op mn telefoon en plaats de foto's erbij. Anders duurt het mij ook te lang. Niemand verwacht studiokwaliteit foto's en niemand verwacht hele epistels aan tekst. Liever niet zelfs (spreek voor mezelf), want dat leidt af van het eigenlijk werk.
#rantoff