De mooiste prijzen waren voor mij de ideeën en de geplaatste topics, dus niks gewonnen maar toch prijs.
Wil je ook delen wat jouw geïnspireerd mag hebben….Meedoen is zeker belangrijker dan winnen.En ik vond er zeker wat mooie werkstukken bij zitten.
Ik ga er zelfs 1 namaken met wat kleine aanpassingen.
Dat weet ik zelf ook niet, dit zal binnenkort bekend worden. Dit is nog een paar dagen een verrassing. Ongeacht wat de prijs is, het gaat, mijn inziens, om een gezamenlijke gezellige activiteit.iedereen gefeliciteerd.
Wat waren de prijzen nu eigenlijk?
groeten
Ornament
Gelukkig, was even bang dat je zagen ging maken.Ja hoor,de sidetable van een wijnvat van rizz.
Ik persoonlijk vindt dat een prachtig meubelstukje.
Hoop niet dat er een patent op zit.
Nee hoor, ik heb m zelf ook gejat van pinterest. Leuk! Ik hoop dat je 'm deelt!Ja hoor,de sidetable van een wijnvat van rizz.
Ik persoonlijk vindt dat een prachtig meubelstukje.
Hoop niet dat er een patent op zit.
Ik ook, ben benieuwd!Ik heb bericht gehad dat er wat onderweg is.
Ik zou ook nog het boek boxes van Andrew Crawfort willen adviseren. Daar staan duidelijk andere technieken beschreven. Zowel #Jaap als ikzelf hebben bij deze schrijver een cursus gevolgd. Ik wil de cursus best aanraden maar er zitten hoge kosten aanvast. Vliegen autohuur en hotel, natuurlijk ook de cursus zelf.Welk boek over kistjes hebben jullie ontvangen? Altijd handig om af te kunnen gaan op een betrouwbare review. Bij boeken over houtbewerking is het soms een gok. Is het toevallig 1 van deze?
Making Heirloom Boxes - Peter Lloyd - Baptist
Leer ook houten doosjes te maken die niet alleen een kunstwerkje op zich zijn, maar ook nog eens goed bruikbaar! Een bijzondere eigenschap van de hier voorbaptist.nlBuild Better Boxes, 10 projects - Matt Kenney - Baptist
In het boek Build Better Boxes van Matt Kenney staan 10 projecten om zelf uw eigen houten doos te maken. De tijdloze ontwerpen uit dit boek zijn eenvoudigbaptist.nlComplete Illustrated Guide to Boxmaking - Doug Stowe - Baptist
Dit boek toont de meeste technieken die u moet weten bij het maken van allerlei doosjes. Ontdek het nu zelf! Aan de hand van vele kleuren foto's wordebaptist.nlWooden Boxes - Dennis Zongker - Baptist
Technische vaardigheden voor het bouwen van houten kistjes. In dit boek vindt u zeven unieke projecten. “A small box is an ideal woodworking probaptist.nlDavid M. Freedman, Box-Making Basics - Baptist
Alle facetten van het doosjes maken komen aan bod, van het ontwerpen van uw eigen doosje tot de afwerking ervan. 16 projecten worden u aangeboden voor zowebaptist.nl
Wat voor Challenge moet er georganiseerd worden om wat meer forummers mee te laten doen?
jaap
Er zaten aan de vrije categorie van dit jaar geen voorwaarden. Alleen dat het recent gemaakt moest zijn.Vind het wel een mooie uitdaging iets te maken onder vergelijkbare condities en te zien waar iedereen mee komt, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo druk zijn met bestaande projecten dat ze geen tijd over houden voor een extra project welke voldoet aan de gestelde eisen.
Zitten dus 2 kanten aan de uitdaging.
Misschien nog een vrije categorie zonder al te veel voorwaarden?
@Wim Kluck zijn idee om het ergens aan te koppelen kan zeer motiverend werken.
Dat had ik verkeert begrepen dan, mijn foutEr zaten aan de vrije categorie van dit jaar geen voorwaarden. Alleen dat het recent gemaakt moest zijn.
Ik denk dat er heel veel mensen hier zitten die niet het zelfvertrouwen hebben om mee te doen. Ik word langzaam beter, maar dit had ik niet verwacht. Je bouwsels aan de wereld tonen is echt wel een stap. Nog meer uitdragen dat het echt niet uitmaakt wat je doet, laat het zien, iedereen leert daarvan. Laat je onzekerheid varen, we zijn allemaal ergens begonnen.Wat voor Challenge moet er georganiseerd worden om wat meer forummers mee te laten doen?
jaap