Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Net ook gekeken, aanbieding weg jammer genoeg, heb hem op mijn lijst gezet, misschien komt ie nog eens terug.
 

Nieske93

Nieuw lid
13 sep 2021
15
26
Helvoirt
Net ook gekeken, aanbieding weg jammer genoeg, heb hem op mijn lijst gezet, misschien komt ie nog eens terug.
Wij vingen er ook steeds net naast, maar we kwamen erachter dat de advertentie steeds rond 5 uur sochtends wel online stond. Nu van de week werd mijn vriend snachts wakker en heeft ze kunnen bestellen. Een paar uur later was de aanbieding weer weg...
Misschien is een wekker zetten een idee?
 

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
293
116
Zuid Holland
Wij vingen er ook steeds net naast, maar we kwamen erachter dat de advertentie steeds rond 5 uur sochtends wel online stond. Nu van de week werd mijn vriend snachts wakker en heeft ze kunnen bestellen. Een paar uur later was de aanbieding weer weg...
Misschien is een wekker zetten een idee?
Ik had hem rond 14u op donderdag. Prima nette tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nieske93

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Hij is alweer niet meer beschikbaar. Ik hoop dat het mij lukt het volgende uurtje dat hij terug komt...
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
die aanbieding staat, net zoals bij de KRE80, maar tot iets van 07u s’morgens en verdwijnt dan weer. Dit is nu al een paar dagen zo op Amazon.nl
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Je kunt het topic volgen zodat je een e-mailmelding krijgt op het moment dat iemand een bericht plaatst. Zo is het mij de vorige keer gelukt.
Ik was eerder naar een optie aan het zoeken om de topics over de klemmen niet meer te zien 😄
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Charel09

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.