Wel vreemd in de titel staat inderdaad 2x maar in de productgegevens staat 1x. Ik denk dat de titel fout is "2x" ipv "2k"De 600/95 zijn nu weer in de aanbieding, 2 voor €59
Wel vreemd in de titel staat inderdaad 2x maar in de productgegevens staat 1x. Ik denk dat de titel fout is "2x" ipv "2k"De 600/95 zijn nu weer in de aanbieding, 2 voor €59
Dat denk ik niet, er staan ook 2 producten op de foto en "Bessey 2 x rompklem REVO KRE 600/95" lijkt mij duidelijk. Anders is het een kwestie retourneren natuurlijk, daar is Amazon best makkelijk in.Wel vreemd in de titel staat inderdaad 2x maar in de productgegevens staat 1x. Ik denk dat de titel fout is "2x" ipv "2k"
Misschien kijk ik op de verkeer plek, maar ik kan deze aanbieding niet vinden op Amazon. Heeft iemand een link?Nu zijn ze beide (600 & 800) in de aanbieding.
Hier heb ik enkele dagen geleden 2xKRE80 gekocht @ 62,90€ incl.: Bessey KRE80-2K-OH 2 x kastklem Revo Kre 800/95, rood, 1 : Amazon.nl: Klussen & gereedschap. Momenteel 170€.Heeft iemand een link?
Bevestiging van wat eerder gezegd is: vanmorgen rond 6 uur 2 setjes gekocht voor de lage prijs, nu weer de hoge prijs erbij. Ben er dus, met succes, iets vroeger voor op gestaan. Blijft dus steeds wel terugkomen. Zoals eerdere poster ook zei: levertijd circa 14 oktober.Hier heb ik enkele dagen geleden 2xKRE80 gekocht @ 62,90€ incl.: Bessey KRE80-2K-OH 2 x kastklem Revo Kre 800/95, rood, 1 : Amazon.nl: Klussen & gereedschap. Momenteel 170€.
Dit is de link voor 2xKRE60 @54,90€ incl. (denk ik) Bessey 2 x rompklem REVO KRE 600/95 : Amazon.nl: Klussen & gereedschap. Momenteel 144€.
Ik vermoed dat het price match algoritme flipt op deze items:
BESSEY Corpusklem KRE spanwijdte 800 mm projectie 95 mm : Amazon.nl: Klussen & gereedschap
BESSEY Corpusklem KRE spanwijdte 600 mm projectie 95 mm : Amazon.nl: Klussen & gereedschap
resp 54,90 en 62,90€ voor KRE60 en KRE80, maar 1 exemplaar.
check altijd de technische details
Bekijk bijlage 107947Bekijk bijlage 107948
En nu al weer weg.De actie voor de KRE80/95 is weer actief. Momenteel zijn ze niet op voorraad maar je kan wel een bestelling plaatsen.
Da's snel gegaan! Zowel ik als mijn broertje konden nog wel 2 setjes bestellen. Geluk gehad zullen we maar zeggen.En nu al weer weg.
Ik kon hem trouwens niet bestellen, en hij was inderdaad niet op voorraad (levertijd onbekend)
Gister naar aanleiding van jouw tip dat ze weer beschikbaar waren gelijk besteld, heb ze nu al binnen en het zijn er inderdaad 2.De 600/95 zijn nu weer in de aanbieding, 2 voor €59
Dank voor de tip! Bestelling geplaatst, voorraad klemmen is nu wel op peil (hoewel je weet maar nooit…).Ze zijn nu ook weer beschikbaar, overdag voor de verandering.