Sorry voor de correctie, maar dit filmpje gaat over een ander type, namelijk die met de 'losse' eindkop. De Bessey’s waar deze thread over gaat hebben een vaste eindkop (zie de klinknagels op de plaatjes), in plaats van een verwijderbare, dus losse.Hierbij nog een filmpje wat ik tegenkwam met de mogelijkheden en opties
Gelukt! En inderdaad, verrassend genoeg overdag. En dat terwijl ik 's nachts best vaak heb gekeken (met dank aan de slaapperikelen van onze 4 maanden oude zoon...)Ze zijn nu ook weer beschikbaar, overdag voor de verandering.
Waarom denk je dit? Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat Amazon hier rekening mee zou houden.Schijnbaar mag je per account maar een max aantal bestellen. Dus amazon bepaald voor je of je er al genoeg hebt of niet
Gelukkig zijn daar wegen omheen
Nu weer 'temporarily out of stock' en zonder leverdatum, dus ik verwacht dat hij zo weer weg is.Dank voor de tip! Bestelling geplaatst, voorraad klemmen is nu wel op peil (hoewel je weet maar nooit…).
Ik bestel ze nu net op hetzelfde moment maar leverdatum nog niet beschikbaar.Nu weer 'temporarily out of stock' en zonder leverdatum, dus ik verwacht dat hij zo weer weg is.
En nu is hij inderdaad weer weg.Nu weer 'temporarily out of stock' en zonder leverdatum, dus ik verwacht dat hij zo weer weg is.
De 150 is nog niet voorbijgekomen. Is trouwens de minst gebruikte in mijn arsenaal.En nu is hij inderdaad weer weg.
Heel bijzonder
Als iemand er ooit achter komt hoe dit kwam, kan je dat ook even voor de KREV150 regelen?
Omdat Amazon mijn bestelling automatisch aangepast heeft, naar 0 toen ik ze opnieuw wilde bestellen en daarbij aangaf dat ik niet meer mocht bestellen.Waarom denk je dit? Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat Amazon hier rekening mee zou houden.
Simpelweg is dat omdat de voorraad uitverkocht is. Het gaat volgens mij telkens om maar een beperkt aantal en als die weg zijn is het afgelopen. Vergeet niet dat het bij Jeffs toko gaat om mensen binnenhalen en dan zoveel mogelijk binnenhouden...Omdat Amazon mijn bestelling automatisch aangepast heeft, naar 0 toen ik ze opnieuw wilde bestellen en daarbij aangaf dat ik niet meer mocht bestellen.
Amazon houdt alles bij, tot in het kleinste detail. Dus reken maar van yes dat ze dat bij houden.
Dan zou ik cookies wissen en het nog eens proberen.Nee hoor, er staat echt dat het max aantal voor mijn account bereikt is.
Het komt ook niet zo vaak voor dat je 50% korting kan krijgen op een (duur) stuk gereedschap waar je er nooit te veel van kan hebbenhier is zelden op 17 dagen tijd zo veel reclame voor amazon gemaakt
Zucht... Gezien het feit dat je met een amazon account besteld waar al je data in bewaard wordt, maakt dat natuurlijk geen bal uit... De oplossing is een andere account gebruiken.Dan zou ik cookies wissen en het nog eens proberen.
Het zal ook geen korting zijn, eerder een prijsfout.