Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Schijnbaar mag je per account maar een max aantal bestellen. Dus amazon bepaald voor je of je er al genoeg hebt of niet ;)

Gelukkig zijn daar wegen omheen :)
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Hierbij nog een filmpje wat ik tegenkwam met de mogelijkheden en opties

Sorry voor de correctie, maar dit filmpje gaat over een ander type, namelijk die met de 'losse' eindkop. De Bessey’s waar deze thread over gaat hebben een vaste eindkop (zie de klinknagels op de plaatjes), in plaats van een verwijderbare, dus losse.
Maar ze zijn absoluut super, ook zonder deze feature.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
De losse eindkop is er alleen bij de langere lengtes.

De voorraad is weer op, maar ik heb er nog weten te bestellen. We merken wel wanneer ze komen.
 

JonasLa

Actieve deelnemer
15 mei 2016
91
73
Schijnbaar mag je per account maar een max aantal bestellen. Dus amazon bepaald voor je of je er al genoeg hebt of niet ;)

Gelukkig zijn daar wegen omheen :)
Waarom denk je dit? Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat Amazon hier rekening mee zou houden.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Het begint erop te lijken dat dit een eeuwigdurend topic wordt en jullie vierkante oogjes krijgen als je zo gefixeerd naar die Amazon schermen blijft kijken:sneaky:
 
  • Haha
Waarderingen: Joost79

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Waarom denk je dit? Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat Amazon hier rekening mee zou houden.
Omdat Amazon mijn bestelling automatisch aangepast heeft, naar 0 toen ik ze opnieuw wilde bestellen en daarbij aangaf dat ik niet meer mocht bestellen.

Amazon houdt alles bij, tot in het kleinste detail. Dus reken maar van yes dat ze dat bij houden.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Omdat Amazon mijn bestelling automatisch aangepast heeft, naar 0 toen ik ze opnieuw wilde bestellen en daarbij aangaf dat ik niet meer mocht bestellen.

Amazon houdt alles bij, tot in het kleinste detail. Dus reken maar van yes dat ze dat bij houden.
Simpelweg is dat omdat de voorraad uitverkocht is. Het gaat volgens mij telkens om maar een beperkt aantal en als die weg zijn is het afgelopen. Vergeet niet dat het bij Jeffs toko gaat om mensen binnenhalen en dan zoveel mogelijk binnenhouden...
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Dan zou ik cookies wissen en het nog eens proberen.
Zucht... Gezien het feit dat je met een amazon account besteld waar al je data in bewaard wordt, maakt dat natuurlijk geen bal uit... De oplossing is een andere account gebruiken.

Het zal ook geen korting zijn, eerder een prijsfout.

Gezien er een maximaal te bestellen aantal is per account vraag ik me dat af. Amazon hanteert een zeer agressieve methode om te groeien. Dat mag zonder problemen ten kostte gaan van de winst, omdat ze op lange termijn toch wel winnen. Voor een dieper kijkje in amazon
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.