Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Precies die breuk heb ik ook gehad in de 150cm versie, bij 2 klemmen. Aangeschaft bij Gereedschappro en die hebben het netjes via Bessey weer opgelost.
Mocht Amazon er niks mee doen, zou ik de route van Pierewaai proberen.
 

luc (-:

Actieve deelnemer
28 feb 2022
33
22
Enschede
Bedankt voor de reacties allemaal. Het is gelukt om de klemmen weer gerepareerd te krijgen.
ik heb eerst contact gelegd met Amazon. Deze wilden alleen de klemmen retour nemen en dan het geld terugstorten.
Hierop heb ik contact gezocht met Bessey. Deze vroegen om de gietcode van de klemmen. Na ontvangst en controle van de codes hebben ze nieuwe onderdelen gestuurd.

Goede service van Bessey!
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
272
71
Oldenzaal
Laatste prijzen die nu beschikbaar zijn voor de duo sets ...
Beste prijs voor de 60 is € 119 in Frankrijk.
Beste prijs voor de 80 is € 138 ook in Frankrijk
Beste prijs voor de 100 is € 155 in Italië.

Ook goed om te weten is dat rondshoppen tussen de verschillende Amazon locaties in de Europese landen voordeel op kan leveren.
Ik volg ook de prijs voor de Wellcut corpus klemmen. Die zijn nu ook gunstig geprijsd. Alleen vragen ze er in Nederland € 11.71 verzendkosten voor. In Duitsland is dezelfde corpusklem voor dezelfde prijs maar met maar € 5.51 verzendkosten. 😉

Fijn weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.