98mm das de kop van de klemIk ben benieuwd of die passen, want als 'werkbereik' wordt 98 cm aangegeven…
98mm das de kop van de klemIk ben benieuwd of die passen, want als 'werkbereik' wordt 98 cm aangegeven…
Dit filmpjeIk zou moeten checken of in hoeverre mijn Besseys exact haaks zijn.
Ik weet dat ze het iig beter doen dan mijn Gross Stabil klemmen en die zijn niet slecht, maar iets minder betekent dat ik eigenlijk altijd de Besseys pak. Dus ook een klein verschil is blijkbaar relevant met dergelijke klemmen, vandaar dat ik benieuwd ben naar eerste hand ervanringen.
Ik had de 1500x95 gekocht uit noodzaak.Die IGM HD Parallel Jaw Clamp - 600 x 95mm is nog al aan de prijs met €62,- ex.
Heb je ooit een betere prijs gehad?
Wel leuk dat het dezelfde verkoper is.Iets goedkoeper bij bol.com als je meer besteld.
Bekijk JORGENSEN 2391332 Corpusklem Spanbreedte (max.):760 mm Afmeting, lengte: 955 mm Afm. werkbereik:98 mm op: JORGENSEN 2391332 Corpusklem Spanbreedte (max.):760 mm Afmeting, lengte: 955 mm Afm.... | bol
grt. Michael
Maar welke bevalt beter de wellcut of jorgensen?Mede door @Rdl heb ik een tijd geleden 760 mm / 955mm Jorgensen's besteld via Conrad. € 42,- (incl.) Betere prijs kon ik toen niet vinden.
En ik moet zeggen ze bevallen mij beter dan de Bessy en de Bora corpus klemmen. Nadeeltje, ze zijn zwaarder. Voor die kostprijs t.o.v. de Bessey's, zeker de moeite waard om te proberen.
Conrad Jorgensen aanbod.
Bekijk bijlage 145858
Iets goedkoeper bij bol.com als je meer besteld.
Bekijk JORGENSEN 2391332 Corpusklem Spanbreedte (max.):760 mm Afmeting, lengte: 955 mm Afm. werkbereik:98 mm op: JORGENSEN 2391332 Corpusklem Spanbreedte (max.):760 mm Afmeting, lengte: 955 mm Afm.... | bol
grt. Michael
Bij Conrad incl btw en verzendkosten 49,98 euro.
Dus volgens mij gewoon € 43 incl.Wat zijn de verzendkosten en overige toeslagen?
Onze standaard verzendkosten zijn € 6,60 (excl BTW), ongeacht de waarde van uw bestelling. Ook wanneer uw bestelling in meerdere leveringen wordt uitgevoerd, betaalt u maar 1x de verzendkosten.
Wanneer hoeft u geen verzendkosten te betalen?
Bestelt u voor minimaal € 41,32 (excl BTW) en kiest u voor de betaalwijze iDEAL of creditcard, dan vervallen de standaard verzendkosten. Bij elke andere betaalmethode worden de standaard verzendkosten in rekening gebracht.
Ik heb de wellcut inmiddels ook veel gebruikt en die ligt in lijn met de Bora.Maar welke bevalt beter de wellcut of jorgensen?