Als je een account aanmaakt dan kun je toch de prijzen zien!
Goh, dat deed Tema nu ook hoor. Vanaf dat je op de site was geweest gebeurde het regelmatig dat je 15 minuten later telefoon kreeg .
Dat heb ik bij DB&S nu maar 1 keer gehad, nadien laten ze je wel met rust.
Ik moet zeggen, om er toch ook wat een genuanceerd beeld van te maken, dat ik met Lien van DB&S (zij staat in voor de Felder webshop) echt wel heel goede communicatie heb gehad. Ze doet moeite, reageert snel, is vlot en vriendelijk in de omgang, ... Jammer gewoon dat hun prijs-policy zo fout zit.
Ik heb ze gisteren-ochtend gemaild om m'n beklag te doen over de prijs van hun vervangingsonderdelen, en dat ik het echt niet kunnen vindt dat ze zo'n prijzen vragen. Tot op heden nog niets van terug gehoord...
...ze mailen je ook meteen... onder de noemer goh leuk dat je je onlangs geregistreerd hebt...mijn inschrijving was al jaren oud, logde recent in om wat prijzen te bekijken krijg ik dit......."Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website waarop u zich onlangs heeft geregistreerd voor het verkrijgen van aanvullende informatie met betrekking tot Felder Houtbewerking machines.
Met dit bericht wil u ik vragen of u heeft kunnen vinden wat u zoekt. Mocht het zo zijn dat uw vraag niet beantwoord is of u meer wilt weten, dan kunt u ons bereiken op onderstaand telefoonnummer. Uw reactie stellen wij zeer op prijs, daarom alvast hartelijk dank voor de genomen moeite!"
persoonlijk vind ik dit niet kunnen...
@brt: Heb jij ondertussen al iets terug gehoord van DB&S?
Mij zijn ze compleet aan het negeren sinds ik hen erop heb aangesproken... Geprobeerd om met Felder Oostenrijk te mailen, maar ik vind het heel moeilijk daar een duidelijk contact-e-mail-adres van te vinden (en het kan dus dat m'n mail aan Felder Oostenrijk ook bij DB&S is terecht gekomen ). Heeft iemand hier directe contactgegevens van Oostenrijk?
Het concurrentieverhaal gaat niet helemaal op. Richtprijzen van de fabrikant zijn toegestaan & fabrikanten mogen dealers die daaronder duiken 'straffen' door ze uit te sluiten (dat is dan de keerzijde van vrijhandel) — waardoor dealers nog maar smalle marges voor kortingen enz. hebben.
Ik denk dat de omvang van een thuismarkt ook uitmaakt. België zal minder machines verkopen dan een groter land & wellicht dat daardoor de prijzen er wat hoger zijn (de overhead moet ook betaald worden).
Is er al nieuws, reacties op de mails, nieuwe gesprekken... oplossingen ...?
Kan iemand hier het adres van Felder Oostenrijk hier publiceren? Is er reeds iemand die aan het E-mail adres is geraakt?
groeten
Ornament