Goedemiddag reagerende en meelezende forumleden !
Dé kernvraag van dit topic was de volgende :
op welke wijze kun je in zo'n dun tafelblad (ik schat de dikte ervan maximaal 27 mm) de regels onzichtbaar verwerken en toch de constructie dermate sterk maken dat je - bij wijze van spreken - op de tafel kan gaan staan?
Inmiddels hebben een groot aantal reacties over de mogelijkheden en onmogelijkheden de revue gepasseerd. De één is meer verfijnd dan de ander, maar er zitten heel bruikbare alternatieven bij. Mijn doel (het vinden van antwoorden op mijn vraag) is wat dat betreft bereikt...
Een heel ander verhaal is het esthetische aspect van sommige van de aangeleverde oplossingen. Daarop mag - wat mij betreft - heerlijk gefoeterd of anderszins op gereageerd worden. Smaken verschillen en dat zal altijd zo blijven. Ik persoonlijk vind alle opties interessant, mits passend bij het ontwerp en (ook niet onbelangrijk) bij de wensen van de opdrachtgever.
Overigens, wat ik vooral mooi vind aan dit alles, is dat er van over de hele wereld mensen zijn die met grote regelmaat kijken op dit forum en dat "we" met zijn allen elkaar naar een hoger niveau tillen (al gaat dat bij mij als groentje natuurlijk al erg snel
)
Ik wens u allen een heel goed lang weekend toe !