Heb je er niet 1 dan?Zou iemand met een SCM SC2c mij een plezier kunnen doen en de buitenmaten van de kast kunnen opmeten? Ik ga een onderstel maken en wil graag weten wat de lengte en breedte is. Dus eigenlijk de voetafdruk van de machine.
Vanwege de overstap naar een andere smartphone ben ik een aantal berichten kwijt, waaronder die met deze afmetingen.....
Bekijk bijlage 131642
Klopt helemaal, maar zoals @JonasLa al schreef, de machine staat tot mijn grote schaamte nog steeds in Antwerpen. Ik wacht nog steeds tot er een start is gemaakt met de (grote) verbouwing van onze schuur. Dan moet namelijk alles leeg... En zoals jullie weten is het vinden van een goede betaalbare aannemer, met tijd, die z'n afspraken nakomt en reageert op berichten zoeken naar een speld in een hooiberg.Heb je er niet 1 dan?
Eindelijk, ik heb hem. Na enkele maanden zoeken nu eindelijk de Minimax 2 gekocht en vandaag opgehaald. Bij Epper Maschinen Bitburg wilde ze deze machine niet verzenden ... vreemd genoeg. Waarschijnlijk omdat het een aanbiedingsprijs was. Had jij de machine hier ook gekocht LN. Ik zag de Epper sticker zitten? En deze is bij jou wel bezorgd?
En dan nog wat. Kon het niet geloven.
Eerst vertelde ze mij bij aankomst dat mijn gereserveerde machine al verkocht was ... WTF, ik heb net 400 km gereden, en moet ook nog terug. Maar dat ze een alternatieve machine hadden. Nieuwer [2023 ipv 2021] en met voorritser ... okeee, prima.
Maar toen ...
Ze hadden de machine nog in de winkel staan. Dus die moest uit elkaar en op een pallet. Op zich geen probleem. Beter iets langer wachten als zonder machine naar huis. Ik mijn auto met aanhanger vast bij de deur van het magazijn gezet. Komen de mannen er aan ... met de machine op een palletwagen ... met alle onderdelen [2x tafel, geleider, haakse aanslag etc] los liggend op de machine ... flikkert alles er zo vanaf. [pardon my English] Oh mijn god. Ik de baas er meteen bijgehaald. Nou toen ging het los. Uiteindelijk heeft hij een nieuwe machine gekanibaliseerd en alles wat de grond heeft geraakt vervangen. Phoe.
Ik moet zeggen ... het is opgelost ... maar ik weet niet of ik er weer zou kopen. Allemaal net iets te rommelig, niet netjes, misschien wel amateuristisch.
Komende tijd de werkplaats opnieuw inrichten, voor de 3e keer in 2 jaar.
Meer op een later tijdstip.
Fijn weekend allemaal.
technisch antwoordDus wellicht is er toch meer mogelijk in mijn meterkast?
Officieel is selectiviteit in NL per 2 stappen, dus 16A als ik me niet vergis.technisch antwoord
er is inderdaad meer mogelijk dan die 16A
je krijgt 25A vanuit de straat
naar de verbruiker toe moet je steeds minder A doorgeven, wat men selectiviteit noemt
ik vermoed dat in nl de wcd's op 16A staan
technisch is het mogelijk om een wcd van 20A te plaatsen, wat in vl gangbaar is
de zonnepanelen zijn op 20A begrensd, wat correct is
de grens is dat je niet meer A op de installatie mag zetten dan er binnen komt (25A)
zo had ik het voor nl ingeschatOfgicieel is selectiviteit in NL per 2 stappen, dus 16A als ik me niet vergis.