repair care <> alsibois

Kees78

Actieve deelnemer
26 okt 2017
45
8
stichtse vecht
als je al het rotte hout niet weghaald is het eigenlijk kansloos zoals al gezegd. ja je kan in meerdere keren opbouwen maar dan moet je wel tussendoor schuren. wat jij wil of de klant wil lijkt op een goedkope oplossing en dan zou ik gewoon het rotste weghalen een mooi houten vulstuk/buiten dorpel van hout maken. stijltjes er op afkitten en wegrennen. en dan factureren
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

Kees78

Actieve deelnemer
26 okt 2017
45
8
stichtse vecht
als je een dikke epoxy laag tegen je ruit zet heb je een hele grote kans dat ze lek gaan. ik zou zeggen ruit er uit. klopt het trouwens dat het glas zonder blokjes en band geplaatst is, daar gaat het ook van rotten
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.096
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
uit welk materiaal maak ik een mal voor de repair care + wanneer verwijder ik die ?
aan de linkerkant wil ik een neus van 10 mm zetten, die bovenop de steen (geel) ligt
ik denk aan een stuk hout met plakband er op

1634943060324.png
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.096
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik denk dat Kees meer doelt op het verschil van werken in materialen.
Glas zet en krimpt anders dan hout of epoxy enzovoort.
Het is niet voor niks dat er glasband wordt gebruikt en glasplaatjes/blokjes.
de dry flex 4 is er vandaag in gegaan
2 x een A + B op een lengte van 50 cm (een fortuin)
dat de uitzettingscoëfficient van glas en epoxy verschillen, trek ik niet in twijfel
ik hoop dat wat repair care hier onder schrijft, waar is
maw dat de elasticiteit van hun dry flex groter is dan de uitzettingscoëfficient van glas

1635021992785.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.