Levering in Wageningen lukte helaas niet, omdat de leverdatum een week later kan zijn dan eerst gepland. In die week ben ik een aantal dagen weg.transport is inderdaad wel handig om te conbineren.
Ik trap maar af, ik kom uit de Betuwe (Ochten) dus langs de A15.
Wel in het westen maar niet het zuidwesten. Ik woon in Nootdorp. Het is wel een stuk dichterbij als we combineren.Mocht er iemand meer richting het zuidwesten wonen en de kant van Vorden oprijden, kunnen we dan wellicht wat afspreken? Het is voor mij 2 uur rijden enkele reis en het is zonde als iedereen achter elkaar aan die kant op gaat...
Is nog niet bekend, volgens de site binnen 14 dagen en volgens een medewerker binnen 7 dagen.Weten we wanneer het geleverd wordt?
Ja, supertof dit. Ik hoop dat we zo ook eens een mooi partijtje noten kunnen kopen. Wordt dat wel eens aangeboden bij BVA?Hee toffe actie dit! Leuk dat het goed uit heeft gepakt! Mooi werk!
Ik kijk zelf nog wel eens op Troostwijk Auctions. Daar komen vaak flinke partijen hout voorbij, met veel verschillende soorten. Zelf nog geen ervaring met bieden daar.Ja, supertof dit. Ik hoop dat we zo ook eens een mooi partijtje noten kunnen kopen. Wordt dat wel eens aangeboden bij BVA?
Als het net zo gaat als bij mij vorig jaar toen ik een kavel hout had, dan neemt de transporteur contact op met diegene die de bieding en betaling verricht heeft om tot een levertijdstip te komen. Als die persoon dan niet woont op het afleveradres dan is het even opletten of er daar dan op dat tijdstip iemand aanwezig is voor het in ontvangst nemen. Ik was helemaal tevreden want met een kooiaap werd de vracht precies daar neergezet waar ik wilde.Is nog niet bekend, volgens de site binnen 14 dagen en volgens een medewerker binnen 7 dagen.
@Ruben houtklusser heeft wel een bericht van BVA ontvangen dat men bezig is met inpakken. Nog geen datum bekendIs het nog niet bekend wanneer geleverd wordt?