Wageningen zou prima zijn voor mij, kom uit Venlo. Kan voor de mensen uit Zuid Limburg de balken meenemen en als tussen station fungeren
Zou het anders bij jou bezorgd kunnen worden?Wageningen is goed, ik woon zelf in Ochten
Heb het even nagevraagd, de levering is binnen 7 dagen na sluiting veiling.Het kan bij mij bezorgd worden in Wageningen, zo lang het binnen een week door iedereen opgehaald kan worden. Is er al een verwachte Leberdatum? Eind april ben ik een paar dagen weg
De aantallen voor @Marijn en @SjoerdvR heb ik zelf ingevuld, maar misschien willen jullie dit onderling nog anders afstemmen?De verdeling nog even op een rij:
Bekijk bijlage 117462
Als er iets moet worden aangepast hoor ik het graag
Zoals het nu lijkt is alles reeds verzegdZou er ook wel 4 willen hebben, max € 40,00 per stuk
2 is goed, maar 3 mag ook. Wellicht kan Marijn met 7 ook genoegen nemen.8 stuks is prima voor mij, dankje
Ja, zoals het nu lijkt kan het pakket bij @ertrike worden afgeleverd, alvast dank!2 is goed, maar 3 mag ook. Wellicht kan Marijn met 7 ook genoegen nemen.
@Ruben houtklusser een pallet bij mij opslaan is helaas wat lastig, daarom even bij @ertrike houden in Wageningen ?
7 is voor mij ook ok, dan heb jij er 3 @SjoerdvR2 is goed, maar 3 mag ook. Wellicht kan Marijn met 7 ook genoegen nemen.
@Ruben houtklusser een pallet bij mij opslaan is helaas wat lastig, daarom even bij @ertrike houden in Wageningen ?
Maar toch bedanktHet mag van mij hier bezorgd worden, als een ieder het daar mee eens is.
Edit: ben wat laat met m'n reactie zie ik