Ik had gisteren alleen het mailtje , word ingepakt etc.Zoals het nu lijkt word het hout morgen bezorgd
Had jij al een vervolg mail?
Ik had gisteren alleen het mailtje , word ingepakt etc.Zoals het nu lijkt word het hout morgen bezorgd
Kreeg een uurtje terug bericht dat de route gepland is voor morgen.Ik had gisteren alleen het mailtje , word ingepakt etc.
Had jij al een vervolg mail?
Ik moet even kijken wat handig is en wat past met mijn werktijden (werk is druk momenteel). Maar ik werk nagenoeg elke dag thuis, dus er is vast genoeg ruimte om wat af te spreken. Zowel overdag als in de avond.Oh dat zou mooi zijn ivm de vakanties. Ga je ‘afhaaldagen’ /tijdstippen vaststellen @Zky ?
Ik ook , natuurlijk, sowieso tof van Zky dat je als verdeelpunt wil fungeren. Maar ik kan me voorstellen dat je zegt van: liefst op vrijdagavond tussen 19:00-21:00 en zaterdag van 09:00-13:00 of zo, maar dat is natuurlijk geheel aan jou! Individuele afspraken maken met iedereen kan natuurlijk ookIk ga mijn agenda aanpassen aan jouw 'afhaalschema'.
Owwwwww die zijn paars en niet geel... hmmmmmmWat ik nou toch op m'n oprit heb staan....
Bekijk bijlage 117924
Ja is goed! Noteer het in de agendaOw, die had ik als pb aan Zky bedoeld. Sorry