Nee hoor Wim, je had het goed gehoord, maar ik was abuis. De volgende Open Dag Hout is op 29 oktober 2023, weer in de vertrouwde Hanzehal te Zutphen. Ik verwacht deze keer over een langere periode de voorbereiding te kunnen doen en zal ook binnenkort al de rubriek op ons forum aanmaken.Ik heb de datum dan verkeerd opgevangen. Zal wel aan mijn gehooraparaat liggen. We gaan ook niet over de datum en de dag dat is aan de ODH.
Dank je avos, het is echter ook wel de moeite waard. Het was voor ons wat een hectische dag zoals Kor ook al schreef. We hebben het nu echter weer scherp en met een normale voorbereiding, zoals voorheen, komt dat ook wel goed,Respect hoor voor het werk wat jullie erin stoppen!
En balen van de vloer, hopelijk valt de schade mee.
Sorry Jaap - ik had even niet meegekregen waar die zak naar toe moest...En we zijn nog wel een tijdje aan het opruimen geweest zondagavond. We moeten de hal veegschoon opleveren. Er zijn nog al wat standhouders die hun gevulde vuilniszak hebben laten liggen ...
Ik had er geen moeite mee om het te doen Henk. Volgende keer zullen we dit wat beter weer communiceren, het is wel praktischer als iedereen het zelf doet.Sorry Jaap - ik had even niet meegekregen waar die zak naar toe moest...
Welke Daan bedoel je dan kan ik even kijken wat hij maakt.Ik heb een hele leuke dag gehad. Mijn zoon van (14) en mijn dochter (10) waren ook mee. Die vonden het zeker ook een leuke dag.
Toen ik even snel wat dingen in huis zocht om mee te nemen naar de stand riep mijn dochter dat ze haar pyrografie werkje ook wel mee wilde nemen. Dus die hebben we erbij gezet op de tafel. (ik had wat kistjes e.d. mee). Ze is net begonnen met pyrografie dus het was voor haar leuk om met Daan te kletsen. Wat een kunstenaar is dat, die maakt prachtige pyrografie werken. Vervolgens kreeg ze een leuke aanmoedigingsprijs, dus dat stimuleert om aan de slag te gaan. Ze heeft het YouTube kanaal van Daan al gevonden...
Mijn zoon vond de Shaper vooral interessant (nu ook aan het 3D printen). Ik heb zelf weer erg mooie werkstukken en technieken gezien. Maar vooral de gesprekken met zoveel enthousiasme vanuit de de exploitanten waren weer erg inspirerend.
Volgens mij gaat het over deze kunstenaar: 2 Toppers in pyrografie - Open Dag HoutWelke Daan bedoel je dan kan ik even kijken wat hij maakt.
Bedankt groeten José
Welke Daan bedoel je dan kan ik even kijken wat hij maakt.
Bedankt groeten José