Een ander voorstel om het zichtbaarder te maken.Ik heb een prima (verjaar-)dag gehad, nog wat mooie plaatjes hout gesprokkeld bij Inlands Hout, beiteltje bij Ducotools en een praatje met Roeland, @ZotVanHout en @meron . Ondertussen lekker rondgekeken.
Ja dat vond ik ook jammer, daardoor heb ik alleen mensen gesproken die ik al van vroeger (= voor corona) kende. Had graag meer gezichten bij forumnamen gezien. Volgende keer of @trigger z'n "namenkraam", of ik neem een rol schilderstape mee en een stift en dan leg ik die in de ODH kraam
Ten eerste: ik had een nachtkastje meegebracht! Maar ja, je hebt gelijk, in het verleden heb ik ook wel 's een tafel van Fingerprint furniture gezien, en wat Krenov-achtige kastjes. Vond het wel leuk om af en toe vanuit een ooghoek te zien dat mensen een laatje opentrokken. Dus belangstelling vanuit publiek is er wel. Was er in het verleden niet ook een expo met werk van een meubelmakersopleiding?
Ten tweede: die leeftijd is wel een ding. Ja, er waren ook 40-minners, maar kijkend over de hoofden is het vooral grijs. Misschien eens kijken of we een voet / poster achter de deur kunnen krijgen bij MBO meubelbouwopleidingen. Aan de andere kant is de meerderheid van de mensen die zo'n uitstap leuk vinden EN er geld voor over hebben toch waarschijnlijk wat ouder. En dan moet je ook nog een hele dag door de (draai-)orgelmuziek.... Als ik bij mijzelf na ga moest ik zelf ook eerst wat rust in m'n donder krijgen voor ik begon met houtbewerken.
Oeh, waren er prijzen? Wist ik niet! Verslagje graag!
Meerdere kleuren van armbandjes en of een borststicker.
Ik denk bijvoorbeeld om zo tot een duidelijke aanduiding te komen voor Radius, Woodworking en de Vlaamse gilde..
En iemand die mee aan de inkom staat om de meegebrachte stukken en hun maker naar de tentoonstellingstafel te vermijden.
Vooral belangrijk voor mensen die een eerste keer komen