Open Dag Hout 2022 in de agenda, 30 oktober in de Hanzehal te Zutphen!

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
725
288
RegioRotterdam
Goed om te horen dat er voortgang is. De agenda toont rond die tijd wat familiegebeurtenissen maar ik doe mijn best die op andere dagen geplaatst te krijgen.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Is het nou 29 en 30 of alleen 30 oktober?
Zie overal 30 oktober maar ook de tekst dat de hal gehuurd is voor 29 en 30 oktober.
 
Op zaterdag zijn er volgens mij enkele workshops en worden er al enkele stand op gebouwd.
Op zondag is de werkelijke opendag voor een ieder toegankelijk.

Ik heb tevens Omroep Gelderland in kennis gesteld van onze opendag Hout.
Waarschijnlijk zullen ze er geen aandacht aan besteden maar ..... niet geschoten is altijd mis .

Gr Edwin
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Was aan het loeren bij Baptist en daar stond ook 29/30 okt.
Niet dat er de 29ste mensen teleurgesteld zullen worden.
1664192652883.png
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Ik zou er best willen zijn, maar ik vrees dat mijn gezondheid het dan nog niet toe laat om die 150 kilometer heen en 150 kilometer terug te rijden. Is er toevallig iemand uit mijn regio (Brabant) waar ik mee kan liften? Ik kom dan wel naar diegene toe op gewenst tijdstip. De chauffeur zou ik dan als dank een lunch en eeuwige dankbaarheid aan bieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik zou er best willen zijn, maar ik vrees dat mijn gezondheid het dan nog niet toe laat om die 150 kilometer heen en 150 kilometer terug te rijden. Is er toevallig iemand uit mijn regio (Brabant) waar ik mee kan liften? Ik kom dan wel naar diegene toe op gewenst tijdstip. De chauffeur zou ik dan als dank een lunch en eeuwige dankbaarheid aan bieden.
Ik zou je zo meenemen maar ik moet vanuit Emmen komen :p.
 
  • Haha
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.