Ik hoop ook te komen en dan neem ik wel wat mee. Leuk om de andere ook weer even te spreken.
Leuk idee.Is het iets, dat de leden iets van een naamplaatje op hun jas spelden, zodat we elkaar herkennen?
Ik verwacht op zijn minst dat ieder forumlid een zelf ge-gutst/beitst/etst/brand naambordje in hout bij zich heeft.Gewoon bij de entree een schoenendoos met een rol schilderstape en een zwarte stift leggen met een uitlegbordje erbiij zodat iedereen weet weet waar het voor dient?
Ik herken je zo wel Wim.Die naambuttons vergeet ik altijd.
Ik zit ook bij het basgitaarforum, en daar vinden met enige regelmaat meetings plaats. Daar doen we het inderdaad op deze manier, eddingstift en schilderstape. Werkt prima, en is zeer goedkoop.Gewoon bij de entree een schoenendoos met een rol schilderstape en een zwarte stift leggen met een uitlegbordje erbij zodat iedereen weet waar het voor dient?
Begin hier eens...Open Dag Hout home - Open Dag HoutKan ik ergens al lezen wat dit evenement inhoud?
Noem mij scheel maar daar staat niks meer op dan in de openingspost hierboven. Alle informatie die erop staat is vooral van vorige open dagen.Begin hier eens...Open Dag Hout home - Open Dag Hout
De vraag was wat het evenement inhoud, dat zal niet spectaculair afwijken van vorige versiesNoem mij scheel maar daar staat niks meer op dan in de openingspost hierboven. Alle informatie die erop staat is vooral van vorige open dagen.
- ah wacht, ik zie nu dat de activiteiten wel globaal beschreven staan, maar de 'bezoekersinfo' vermeld 3 november dus dat is waarschijnlijk oude info.
Ik zou graag een expositie stoomaangedreven rondhoutmachinerie zien maar dat zal er dan ook wel niet bij zijn .De vraag was wat het evenement inhoud, dat zal niet spectaculair afwijken van vorige versies
Ja trigger maar dan moeten ze wel binnen blijven i.v.m. luchtvervuiling.Ik zou graag een expositie stoomaangedreven rondhoutmachinerie zien maar dat zal er dan ook wel niet bij zijn .
Ben je bang dat het niet op tijd "af" komt?De hele site is nog status 2019 lijkt het, inclusief de lijst met standhouders. Laatste update is de aankondiging van 22 maart.
We zitten twee maanden voor het evenement.