Nog meer Parkside performance..

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.897
2.941
Mijn baak zit in het zelfde koffertje als de laser en de afstandsmeter, dus kost geen extra ruimte. Dat kopen valt bij mij nog wel mee, maar containers zijn een uitdaging. Daar vindt ik altijd weer dingen, die ik vast nog wel eens kan gebruiken. En als andere mensen opruimen, dan heb ik daar weer een bestemming voor. Maar als ik dan weer eens wat ga bouwen, dan ruimt het weer op, omdat ik uit eigen voorraad kan putten.
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
346
13
Na een drama met een top tier DeWalt accumachine (boortjes laten telkens los, al teruggestuurd onder garantie maar dezelfde teruggekregen met zelfde flaw) en een tweede DeWalt die ook bijna de geest lijkt te geven vandaag toch maar een Parkside Performance accuboor gehaald. Ben benieuwd. 60 euro, inclusief 2ah batterij. Eerste indruk; veel smoother geluid dan de DeWalts, maar wat zegt dat..

Zag alleen gek genoeg dat de 8ah batterijen uit het assortiment lijken te zijn. Wel gewoon te koop bij bol, amazon en ali. Ook de smart lader zie ik nergens meer op de site. Gek hoor.. vooral omdat ik gelezen had dat machines als de accu cirkelzaag alleen goed presteren met 8ah batterijen. Dit is toch het gekke van het steeds veranderende (onbetrouwbare) Parkside assortiment.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.