Bedankt! Mooie prijs, ben je er tevreden van?
Zo, mooie constructie! En die freestafel was ik al even vergeten.... Spijtig dat photobucket betalend is geworden en de foto's in je bouwtopic dus verdwenen zijn.
Begrijpelijke keuze dan wel alleszins. Ik heb enkel een dominofrees uit het grijs-groene gamma, dus in dat opzicht was de mirka wel een mooie manier om niet in de alom bekende verslaving te tuimelen
Ik heb dezelfde lintzaag, maar die geleider ziet er een stuk handiger uit. Is die origineel of heb je die achteraf bij gekocht?
Voor een speciale demontabele verbinding in het statief van de Lame Sonore heb ik de set van Festool aangeschaft die recentelijk is uitgebracht voor mijn Domino DF500 machine. Die is daarmee gelijk een stuk veelzijdiger geworden. In een ander topic zal ik de proefverbinding laten zien die ik hiermee ga maken.
Fons
Bekijk bijlage 76862
Heb me onlangs dan eindelijk toch eens een CXS aangeschaft. Gelijk maar een assortiment Centrotec bits en boortjes meebesteld om ten volle van het 'systeem' gebruik te maken.
Net ook maar een SYS-SB gereedschapskoffer bijbesteld omdat, afgezien dat ik zeer tevreden ben van mijn SYS-TB gereedschapskoffer, kleinere items (boortjes, bits, aftekengereedschap, schroeven, ...) er soms wat moeilijker uit te halen/stapelen zijn.
Bekijk bijlage 77730
Deze gebruik ik ook naar tevredenheid (in combinatie met een Makita-rail), mààr ik ben al 1 vd rode kapjes kwijtgespeeld. Ik snap niet waarom ik het niet terugvind/vond, en al helemaal niet hoe het is kunnen gebeuren, maar bon, een aandachtspuntje dus.