Als dit zo is lijkt mij dat wel heel erg kort, dan is het nagenoeg niet mogelijk om iets te wijzigen of verwijderen.aanpassen kan volgens mij binnen 2 uur gedaan worden anders kan het niet meer.
Mijn nieuwe aanwinst:
Een Huvema HU 13 Pro van Marktplaats. Ik was eigenlijk op zoek naar een zwaarder model, maar kwam dit koopje tegen. Het is al een oudere (van 2003), maar heeft eerst als showmodel in een winkel gestaan en is daarna bijna niet gebruikt, vanwege gezondheidsredenen. Normaal ben ik wat skeptisch bij dergelijke verhalen, maar nu lijkt het te kloppen. Er zitten zo goed als geen gebruikssporen op. Enkel een paar verfvlekjes.
Hmm, ik moet mijn garage eens flink gaan verbouwen om het te kunnen herinrichten. Ondertussen heb ik te veel tools en te weinig plek. De plannen voor de aanpassingen zitten al in mijn hoofd, maar nu de uitvoering nog.......
Mijn werkplek is een garage van 2,5 bij 5,5 meter, dus op zich heb ik nog niets te klagen. Maar de beperkte breedte maakt het lastig om deze handig te gebruiken. Mijn zaagtafel moet ik al dwars zetten, anders raakt het hout dat ik zaag de muur. Maar dan kan ik er weer bijna niet langs, omdat de ruimte tussen de zaagtafel en mijn (rest)voorraad plaatmateriaal die tegen de muur staat de klein is. En natuurlijk moet ik er vaak langs om een meter, winkelhaak, potlood of iets anders te pakken. De oplossing is om alles op wielen te zetten, het plaatmateriaal ergens anders op te slaan en een kast maken met daarin mijn systainers, compressor en cycloon. Dan zou het moeten lukken. De garageverbouwing van Erik van Voorst is dan een inspiratiebron (hoewel ik niet verwacht dat de mijne zo mooi wordt).