Hoi ik ben nieuw hier en heb deze week een complete set Festool vs 600 gescored op MP met alle sjablonen met uitzondering van het deuvelsjabloon erbij. Ook zaten er 7 frezen bij. Set was als nieuw want de goede verkoper had em na een cursus houtbewerking in een keer aangekocht en hierna amper gebruikt.
Hier hebben ze vandaag een Bosch GMC 10 S afgeleverd, ter vervanging van mijn wappie wappie Metabo. Nog niet geprobeerd, maar ik heb er alle vertrouwen in
Overigens ook in Engeland besteld, scheelde 150 euro, dat was me een iets te groot verschil.
Vandaag een tweedehandse Festool CMT 26 AC opgehaald met de zuigstukken erbij voor 570 euries. Wat een verschil met me karcher die ik had als 'bouwstofzuiger'... Dit is gewoon serieus spul en omdat het M gradatie is kan ik ook binnen schuren zonder dat de vrouw last gaat krijgen van veel stof.
Zie op ts24.nl dat ze daar voor 54 euro te krijgen zijn. Ken de webshop echter niet. Zijn deze wel te koppelen met festool of makita geleiderails? Los is natuurlijk ook handig maar ik wil ook wel eens verlengen indien ik alle geleiderails heb die ik nog wil hebben
Die zit er inderdaad al in. Scheelt inderdaad hoop zakken, ook grappig hoe hard die AC functie is van zo'n zuiger.Vandaag een tweedehandse Festool CMT 26 AC opgehaald met de zuigstukken erbij voor 570 euries. Wat een verschil met me karcher die ik had als 'bouwstofzuiger'... Dit is gewoon serieus spul en omdat het M gradatie is kan ik ook binnen schuren zonder dat de vrouw last gaat krijgen van veel stof.
Dat moest dus onder dit citaat, moet nog even wennen aan deze forum style waar ik eigen posten niet kan verwijderen of bewerken.Mooi spul hè! Ik zou wel kijken of je een long-life stofzak kan kopen of maken, dat scheelt aardig in de kosten als je de zuiger vaak gebruikt.
Dat kan wel maar alleen binnen een beperkte tijd, ik weet niet hoe lang dit precies is.Dat moest dus onder dit citaat, moet nog even wennen aan deze forum style waar ik eigen posten niet kan verwijderen of bewerken.