Zeg zeg zeg Ekko, toen ik zelfstandige werd was mijn eerste extravagante uitgave mijn sociale bijdrage betalen!
Whahaha. Ik verkeer min of meer in de "luxe" situatie dat ik bij mijn ontslag 2 jaar geleden een "Gouden Voetafdruk"
heb gekregen. Tot nu toe hebben we die eurootjes onaangeroerd gelaten, maar - vanwege einde belastingvoordeel - "moest" ik die nu opnemen. Kan ik mooi de Caddy van betalen en verder het bovenvermelde gereedschap. Maar nu eerst weer even de nodige uurtjes maken. We moeten ook elke maand een belegde boterham hebben, nietwaar...
Dat is in ieder geval een mooi startpakket, zijn dat woodpecker latten? Wat vind je ervan?
Had de afgelopen 2 jaar al het nodige bijelkaar gespaard, maar ben erg blij met deze uitbreiding van het gereedschaps-arsenaal. En ik heb ze dadelijk gewoon nodig, dus geen sprake van impuls-aankopen
De linialen zijn van Incra. Omdat bij maatwerk meubelen het vaak op de millimeter nauwkeurig moet zijn deze set aangeschaft. Toen ze binnenkwamen viel aanvankelijk op, dat het wel uit erg dun en licht materiaal is gemaakt (minder zwaar/solide dan vooraf verwacht..) maar in de praktijk bevallen ze echt super goed !