Ik zit met 400V/32A tusseninMet een huisaansluiting bedoel ik dus 25 amp hoofdzekeringen en een16 amp krachtstroom groep. Als je een bedrijfspand hebt met 50 amp hoofdzekeringen is het geen probleem.

Ik zit met 400V/32A tusseninMet een huisaansluiting bedoel ik dus 25 amp hoofdzekeringen en een16 amp krachtstroom groep. Als je een bedrijfspand hebt met 50 amp hoofdzekeringen is het geen probleem.
merk, type en bouwjaar ?Vandaag een nieuwe zaag gehaalddraaid heerlijk rustig op krachtstroom en ontzettend soepel
Ik heb inmiddels door hoe de voorritser omhoog moet, maar hij ligt totaal niet in lijn met het zaagblad. Als iemand weet hoe dat te verstellen is hoor ik het graag![]()
ook bij mijn scm ligt de roltafel een fraktie hoger dan de zaagrtafelHet is dacht ik gebruikelijk dat de roltafel net iets boven het blad van de zaagtafel ligt. Bij mijn SCM is dat in ieder geval wel zo.
Dus even goed kijken of de achterzijde juist niet te laag staat voordat je zaken gaat aanpassen
wel, je maakt mij nieuwsgierigals warehouse deal kreeg ik een vrijwel nieuwe schaaf opgestuurd, in Lboxx voor minder dan nieuw in een kartonnen doos.
Van Amazon.de.wel, je maakt mij nieuwsgierig
warehousedeal ?
heb heel wat van het bosch-12V-platformdit keer een de GHO 12V-20 accu schaaf
Soms kun je met deze kortingen echt goed spul vinden als je geluk hebt. De sleutel is om te controlerenVan Amazon.de.
Dat zijn zaken die retour zijn gegaan en niet meer als nieuw kunnen worden verkocht. Meestal helemaal niets mis mee, maar ook wel eens gereedschap gekregen waarmee aardig verbouwd was en dus terug gestuurd.
Buurman onlangs een AMM500 gekocht met 20% korting voor een gloednieuw apparaat.
een schaaf heb ik nog niet
zie ik wegens alternatieven nog niet op de aankooplijst staan
dank voor de toelichting !
mijn nieuwste bijlage qbet-nl10