. . . heb je een van Gogh op de kop getikt !Als ik terug ben van vakantie
Ik maak t-profielen om gereedschap op te monteren, dat kan dan in de bekken van die keterlumberjacks. Ik dacht aan bijvoorbeeld een 1) freestafeltje voor de makitafrees, 2) T-profiel maken met erop metalen bankschroef + slijpstation + oscillerend schuurtrommeltje. Als ik ze niet gebruik dan bewaar ik ze op een vochtvrije plek. etcetc ik ken wel honderd dingen verzinnen.Even een video gekeken. Mooie dingen en ze vouwen plat op.
Hoe je gereedschap in t balkjes wil opbergen kan ik me niet goed voorstellen.
Misschien kan je kistjes maken die op de schappen passen en waar je dan gereedschap in bewaart. Als je bent uitgewerkt dan zet je de kistjes op een trolley en stal je ze binnen.
Een soortgelijk concept als de Festool CMS. Neem niet te zware machines, dan wordt zo'n plaat als snel onhandelbaar.Ik maak t-profielen om gereedschap op te monteren, dat kan dan in de bekken van die keterlumberjacks.
Twee schragen met die balken er in en dan een van 30cm breed er aan de voorkant dwars overheen is bijna alles wat je aan werkbank nodig hebt voor heel veel werkzaamheden. Vooral beitelen, schaven, werk met het kleine bovenfreesje. De balk aan beide zijden een beetje laten oversteken zodat je er lijmklemmen kwijt kunt om iets vast te setten. Achter de dikke balk een plaat multiplex om dingen/gereedschap op te leggen.2 schragen voor een paulk zaagtafel van mpx en 1tje voor het bankschroef/freestafel ideetje.