Heb je een pb gestuurdHoi Jan, kiek an een surrekseenear van heboorte, das oaltied hoed eej.
En ik hoor het wel als je er vanaf wilt.
komen we wel aan uit.
Heb je een pb gestuurdHoi Jan, kiek an een surrekseenear van heboorte, das oaltied hoed eej.
En ik hoor het wel als je er vanaf wilt.
komen we wel aan uit.
Ik begrijp uit dit bericht dat deze machine niet geschikt is voor een vlak en vandikte bank?Heb je een pb gestuurd
Ik laat nog weten.Ik begrijp uit dit bericht dat deze machine niet geschikt is voor een vlak en vandikte bank?
Deze pb ging over iets anders WimIk begrijp uit dit bericht dat deze machine niet geschikt is voor een vlak en vandikte bank?
Voor de zagen geloof ik het wel.
Mooi dat je voor weinig geld een oplossing hebt gevonden.Nou, ik heb ter overname twee meter 100mm slang met twee slangenklemmen.
De Dewalt heb ik met mijn Makita redelijk stofvrij gekregen na een eerdere tip op dit forum of elders op internet. Kijk eens goed onder de machine? Er zitten best wat gaten en spleten rond het zaagblad. En die heb ik afgeplakt met ducttape. Scheelde een hoop valse lucht!Mooi dat je voor weinig geld een oplossing hebt gevonden.
Voor mijn Dewalt 7492 heb ik dit verloopstuk gekocht, past perfect op de zaagtafel en de 100 mm slang van mijn afzuiger.
Ben toch wel benieuwd hoe deze stofzuiger werkt voor jouw Dewalt, ben toch nog wel aan het zoeken om deze min of meer stofvrij te krijgen
Inderdaad, kwam misschien wel van mij. Redelijk stofvrij maar niet helemaal, wanneer ik veel zaag ligt er daarna best wel wat stof. Dus ik blijf zoeken. En wanneer deze stofzuiger met de 100 mm slang inderdaad zo hard zuigt als @Triek77 aangeeft zou dit mogelijk wat kunnen zijn.redelijk stofvrij gekregen na een eerdere tip
Ik zal het voor je uitproberen dan. Maar vandaag lukt misschien pas vanavond, anders morgen. OK?Inderdaad, kwam misschien wel van mij. Redelijk stofvrij maar niet helemaal, wanneer ik veel zaag ligt er daarna best wel wat stof. Dus ik blijf zoeken. En wanneer deze stofzuiger met de 100 mm slang inderdaad zo hard zuigt als @Triek77 aangeeft zou dit mogelijk wat kunnen zijn.
OK. Hebben we later contact over. Ik sta net op het punt om de deur uit te gaan naar familie.@jan van de Broek,
Ik wil die 2 meter spiraal slang wel van je overnemen.
Nou, ik heb een balk van 40 mm dik geschulpt met de Parkside en daarna nog een keer met de Makita.Ik zal het voor je uitproberen dan. Maar vandaag lukt misschien pas vanavond, anders morgen. OK?
Dag Wim: Op de vandiktebank werkt hij (voor mij) uitstekend.Jan begrijp ik nu goed dat je het een prima stofzuiger vind. Niet geschikt voor een vlak en vandikte bank.