Het lijkt even stil te liggen maar niets is minder waar dan dat
Eindelijk tijd gevonden om weer wat spullen naar de metaaldraaier te brengen als het goed is gaat hij eerdaags met de pinole aan de gang (behuizing) en als die dan klaar is kan ik eindelijk naar de plasma snijder
Vandaag even bij Ronald wezen buurten, zoals gewoonlijk nam hij ruimschoots de tijd en dacht in alle richtingen met mij mee
Je snapt het al, dat kost natuurlijk weer geld
1. ik heb voor mijn Tormek clone een slijphulpstuk meegenomen (voor de schalen guts)
2. voor kleiner werk heb ik een kleinere afruwguts meegenomen, een pen draaien en dan het blokje met een 50mm afruwguts te lijf gaan was iets overdreven
3. voor mijn afsteekbeitel heb ik een dunnere meegenomen, ik had alleen een vrij dikke, daar wilde ik graag nog een dunnere bij hebben
Dan hebben we nog uitvoerig over mijn bouwproject gesproken, alle facetten zijn de revue gepasseerd...
Wat als ik een schalen-uit-steek-apparaat (scrabble ?) wil gebruiken (ik ga toch iets hoger bouwen dan gebruikelijk dus moet ik ook met die zaken rekening houden)
welke ruimte tussen de bedsbanen om ook van andere merken tools te kunnen gebruiken.....etc
Affijn, dat heeft er in geresulteerd dat ik geen Banjo hoef te bouwen (Ronald belde gelijk met de leverancier) en kijk eens wat er voor mij onderweg is (nee niet de draaibank, wel dat witte ding)
Normaal word die gebruikt om buiten het bed te draaien, maar gezien mijn hoogte word dat voor mij gewoon mijn banjo