Nieuw projectje en een behoorlijke uitdaging

meron

Post veel
8 sep 2011
1.081
65
Nijmegen
Pffft, ja daar zeg je wat. Hoe kleiner hoe moeilijker het wordt voor detail.

Onderstaande foto geeft wel een voorbeeld maar jouw boom is veel kleiner.

Bekijk bijlage 90032
Misschien is anders een boom in winter tooi ( kaal ) een optie. dan zit je wel weer met dunne takjes .......

Sterkte met de keuze Meron, misschien eerst iets proberen op een proefstukje hout ??

Groet Edwin

Ha Edwin,
Had daar ook al aan gedacht, maar met de bladeren vermoed ik juist een realistischere boom te kunnen maken. Een proefstuk zou wel verstandig zijn, maar ook wel een beetje saai. Nu is het nog een uitdaging. Als ik weet hoe het moet, dan is het vooral iets dat tijd kost.... haha...

• Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
303
19
Het enge van jouw plaatjes vind ik altijd dat ik dan zou denken "wat mooi! Het is af!".... Maar bij jou is dat de groffe schets en komt er nog 2x een update overheen. Respect, en ook heel erg leuk om te zien & volgen.

• Leuk
Waarderingen: meron

jelmer

Post veel
10 jan 2009
1.364
75
Fryslân
Ik verbaas mij steeds over de grootte als ik het vergelijk met je hand. Zoveel details op deze schaal. Echt knap werk!

• Leuk

handig18

Post veel
17 feb 2013
1.485
78
Oss
Gewoonweg schitterend hoor.
Aan zoiets hoef ik me niet te wagen, daar zijn mijn vingers te dik voor :cool:

• Leuk

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
128
14
Nijmegen
Ik moest even nadenken wat de precieze locatie was, maar nu zie ik het. Heel treffend. Genoeg details om je op uit te leven.

(Moet het trouwens een raadplaatje blijven tot het af is? ;-) )

meron

Post veel
8 sep 2011
1.081
65
Nijmegen
Ik moest even nadenken wat de precieze locatie was, maar nu zie ik het. Heel treffend. Genoeg details om je op uit te leven.

(Moet het trouwens een raadplaatje blijven tot het af is? ;-) )
Thanks. Het hoeft geen raadplaatje te blijven. Er zullen maar weinig mensen op dit Forum Nijmegen goed genoeg kennen om de locatie te herkennen. Bij mijn volgende foto plaats ik wel gelijk ook de foto van de locatie.

handig18

Post veel
17 feb 2013
1.485
78
Oss
Zoveel geduld (en kunde :cool: ) zou ik ook moeten hebben.
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe mooier ik het vind.
Ik heb op dit gebied totaal geen inzicht!

• Leuk

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.