Het is rustig hier. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn zaag. Ondertussen ben ik wel de voorbereidingen aan het doen. De zaag komt op hetzelfde Bora onderstel als mijn Hammer lintzaag. Het probleem is echter dat de maat van de zaag te groot is voor het onderstel. Ook andere onderstellen passen niet. Ik heb daarom zelf langere zijstukken gemaakt. Deze had ik ook kunnen bestellen, maar dan had ik ze uit de VS moeten laten komen en waren ze waarschijnlijk heel duur.
In de buurt had stalen profielen gevonden die de juiste maat hadden. Die heb ik besteld en gespoten in de juiste kleur. De onderste is een (ongespoten) reststuk, de 2 daarboven heb ik gespoten en wat daar weer boven ligt zijn de originele Bora onderdelen.
De kleur is bijna exact hetzelfde als het originele hoekstuk.
De 300 kg zaag moet over een drempel en om dat te vergemakkelijken heb ik een ramp gemaakt.
In de buurt had stalen profielen gevonden die de juiste maat hadden. Die heb ik besteld en gespoten in de juiste kleur. De onderste is een (ongespoten) reststuk, de 2 daarboven heb ik gespoten en wat daar weer boven ligt zijn de originele Bora onderdelen.
De kleur is bijna exact hetzelfde als het originele hoekstuk.
De 300 kg zaag moet over een drempel en om dat te vergemakkelijken heb ik een ramp gemaakt.
Laatst bewerkt: