He houtenklaas, niet onder mijn duiven gaan schieten he !!! het is al ingewikkeld genoeg om dat zooitje ongeregeld aan de gang te krijgen en dan ga jij ze nog effe op andere ideeen brengen
Vandaag weer heel effe aan de gang geweest , de vorige poging ging de mist in de verbinding de verkeerde kant opgemaakt vervolgens brak het (gloeiende #@@#$@#$@) toen stak ik de slis verbinding onder de verkeerde hoek maar dat kom ik nog effies regelen .
Om deze hoek (poging) netjes te maken (70 graden) de futselplank maar gebruikt en er een aanslag op gezet en het met een lijm klem vastgezet dat zal normaal niet lukken maar als je onder de aanslag schuurpapier plakt is het met 1 lijm klem makkelijk te klemmen.
Na er dus de 70 graden erop gezet te hebben moest er in dit latje de ruimte gecreeerd worden voor de pen en nu onder een hoek van 40 graden (om gek van te worden)
En dat gaat natuurlijk ook niet zonder slag of stoot maar om het een en ander wat gemakkelijker te maken heb ik daar hulp stukjes voor gemaakt een verstek jig. Natuurlijk is het wel bijzonder handig eeeuh verstandig ........ als je de juiste gebruikt (zal er verder niet over uit wijden
)